DS4 החדשה מושקת בישראל. הדור החדש מבוסס על פלפורמת EMP2 המוכרת של פיג’ו וסיטרואן. בניגוד לקודמתה, ה-DS4 החדשה מבקשת להתחרות גם בקומפקטיות יוקרתיות (נאמר אאודי A3) וגם למשוך קונים מגזרת רכבי הפנאי בגזרת הפרימיום (ב.מ.וו X1 לדוגמה).
אחד הכלים שמציגה DS4 בכדי לעמוד במטרה הלא פשוטה הזו, הן גרסאות שונות לאותו הדגם. המשפיעות על מראה המכונית. אלו גם משויכות כל אחת למערכת הנעה מתאימה.ה-DS4 בגרסת ה-1.6 טורבו בנזין 225 כ”ס וברמת האבזור ‘טרוקדרו’ כוללת לוח מגע בקונסולה המרכזית, 3 מצבי נהיגה (חסכוני, רגיל, ספורט), העשרת צליל המנוע בתא הנוסעים במצב ספורט, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ’ בעברית, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת גם למושב האחורי ועוד.

רמת האבזור (המאוד גבוהה) הזו מגיע גם בשילוב יחידת הנעה היבריד פלאג-אין המפיקה 225 כ”ס גם היא. כאן היא גם מקבלת אפשרות לתוספת אבזור מקיפה הכוללת בין השאר מושבים קדמיים בדיפון עור מיוחד הכוללים גם עיסוי.
רמת הגימור הספורטיבית יותר נקראת ‘פרפורמנס ליין’ והיא מונעת גם היא באמצעות מנוע הטורבו בנפח 1.6 ל’ המפיק 225 כ”ס. כאן אפשר למצוא מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, ריפוד משולב אלקנטרה עם לוגו תואם, דוושות אלומיניום, חישוקי 19 אינץ’ שחורים ועוד.

הגרסה השלישית של DS4 נקראת ‘קרוס’ והיא מגיע ברמת אבזור ‘ריבולי’. בין היותר אפשר לבחור כאן בין שלושה סוגי גימור פנים, מתלים אקטיביים באמצעות מצלמה, פנסי מטריקס, פתיחה חשמלית לתא המטען גם בהפעלה עם הרגל, גג זכוכית פנורמי ועוד. בנוסף לכך, מושבי הרכב מגיעים כסטנדרט עם ריפוד עור שחור וישנה האופציה לבחור בעור בהיר מגורען או עור חום בגימור חלק.
המחירים מתחילים ב-219,000 שקלים לטרוקדרו, עולים ל-229,000 שקלים לגרסת הפרפורמנס כשגרסת הפלאג-אין ההיברידיות מתומחרות ב-249,000 שקלים ו-279,000 שקלים לטרוקדרו ולריבולי בהתאמה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו