למה לפנות לחברה המספקת שירותי קידום ופרסום רופאים בלבד?
פנינו לנטלי משיח, אשר מנהלת חברת בוטיק של שיווק דיגיטלי לרופאים ברשתות החברתיות ובגוגל באמצעות קידום אורגני ממומן, ושלל פלטפורמות חדשניות , העוסקת בתחום כבר מעלה מ-17 שנה.
“למנועי החיפוש והרשתות החברתיות יש תפקיד מאוד משמעותי, והוא לחשוף את השירותים של הרופא לקהל הרחב וכן ליצירת נוכחות ברשת ומוניטין חיובי.” מספרת נטלי.
“רוב הרופאים היום בארץ, בין אם עובדים בקופות או בתי חולים, מחזיקים בבעלותם גם מרפאה פרטית או עובדים באופן פרטי בקליניקות שונות. על פי סקרים שנערכו בארץ בשנים האחרונות, הרוב המוחלט של הישראלים מחפשים מידע אודות הרופאים והמרפאות הפרטיות ברשת. המשמעות היא, שכל מי שבבעלותו קליניקה פרטית, צריך לבסס מוניטין חיובי ברשת ולייצר נוכחות מרשימה על מנת למשוך קהל יעד פוטנציאלי.”
להבדיל מחברות אחרות, אשר מספקות שירותי שיווק דיגיטלי, נטלי משיח מעניקה שירותי פרסום רופאים בלבד ומכירה את תחום הרפואה לעומקו ויודעת בדיוק מה מותר ומה אסור לפרסם מבחינת האתיקה והרגישות למטופלים.
“אני יודעת מי המתחרים, מי מופיע ברשת, מכירה את כל שמות הרופאים לפי תחומים שונים, יודעת מה התפקידים במחלקות, מכירה את החולשות והחוזקות, יודעת איפה הם מפרסמים ומכירה את האסטרטגיה השיווקית מראש. זה כל תפקידי – ליצור התוויה שיווקית נכונה ולהפוך כל רופא למותג נחשק, אחד שכולם רוצים לקבוע אצלו טור.” מסבירה נטלי.
“מעבר לכך, גוגל שם המון עיניים ברמת מדיניות פרסום ועמידה בתנאי אטיקה והרגולציה, אותה אני מכירה לבוריה, למודת ניסיון מטעויות העבר ובכך יכולה להעניק את השירות הטוב, היעיל והבטוח ביותר לכל רופא.
כמו כן, אני מכירה ומתחשבת בעומס הרב הקיים על הרופאים ויודעת לספק עבודה מקצועית מבלי להטריח את לקוחותיי בשאלות מיותרות והנחיות. למדתי להכיר ולהבין את כל הדקויות והרבדים הכרוכים פרסום רופאים באינטרנט ובכך לעשות את עבודתי מבלי להפריע בעבודתם השוטפת של לקוחותיי.”

קרדיט: נטלי משיח
הקשבה לצרכי הלקוח והיכרות מעמיקה עם עולם הרפואה
“בפגישה הראשונה אני קודם כל מקשיבה ומבררת את הצרכים שיש לכל רופא – יש אחד שיגיד לי אני צריך עבודה עכשיו, זאת אומרת יותר מטופלים, אז אני הולכת איתו לכיוון גוגל ממומן שיגדיל את כמות הלידים נכלול הדרכה בתחום מכירות למי שמטפלת בפניות הנכנסות
רופא אחר יכול להגיד ‘יש לי מספיק מטופלים, אבל אני רוצה להיות שם דבר בנישה ספציפית’ (לדוגמא בתחום גניקולוגיה ופוריות) – אז אני הולכת איתו לכיוון של מיתוג ובידול שיכלול כתבות יח”צ ותדמית באתרים הגדולים בארץ, עבודה אורגנית, הצפה ברשתות החברתיות, מחיקת אזכורים שליליים בגוגל (למי שיש) על ידי דחיקת הפרסומים השליליים לעמודים אחרונים בתוצאות החיפוש ועוד.” מפרטת נטלי.
לאחר הבנת הצרכים האישיים של כל לקוח, עוברים לבניית תוכנית שיווקית, שאותה מבצעת נטלי בשיתוף ספקים אשר עברו התמחות בתחום הרפואה. התוכנית תכלול, בהתאם לתקציב ולצרכי הלקוח כמובן, בניית עמוד נחיתה מותאם אישית, ניהול עמוד פייסבוק ואינסטגרם בתחומי רפואה הרלוונטיים, קמפיינים ממומנים ועוד.
השמיים נפתחו ואיתם תיירות מרפא חוזרת במלוא העוצמה
חידוש תיירות מרפא מברית המועצות לשעבר מביאה איתה עוד ועוד רופאים, המעוניינים להיחשף לתיירים מחו”ל אשר מגיעים לטיפולים כירורגיים שונים, ביניהם ניתן למנות כירורגיית פה ולסת והשתלת שיניים, נוירוכירורגיה וניתוחי מוח, טיפולי פוריות, אורטופדיית ילדים ומבוגרים ועוד. תחום זה הוא הפורטה של נטלי משיח ,עם ניסיון של שנים רבות בעבודה מול סוכני תיירות מרפא היא מציגה אסטרטגיה בלעדית לחשיפה במגזר הרוסי =בברית המועצות לשעבר כמו yandex ,google ru וכו’.
לסיכום, בישראל קיים מגוון עצום של חברות שיווק וקידום דיגיטלי, אך חברות המתמחות בשיווק רופאים ברשת יודעות ומכירות את תחום הרפואה ודקותיו לעומקו ובכך מבטיחות הצלחה רבה וראש שקט לרופאים. לפרטים נוספים, חייגו לנטלי משיח לטלפון שמספרו 0525670235.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו