נכס דיגיטלי הוא בעצם כל מה שקיים באינטרנט ונמצא בבעלותכם. הנכס לא חייב להיות אתר, הוא יכול להיות גם פרופיל ברשת החברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם, ערוץ ביוטיוב, קבוצת וואטסאפ, אפליקציה, קורס דיגיטלי ועוד.
נכס דיגיטלי יכול להיות מיועד למטרה מסוימת או מספר מטרות במקביל, בעלי פוטנציאל רווחים או החזר השקעה מסוימת.
פיזור סיכונים
אם ברשותכם נכס דיגיטלי אשר מקודם בצורה מקצועית ומניב לכם רווחים יפים, כדאי שתפזרו את הנכחות שלכם בגוגל בדרכים נוספים, ולא תישענו רק על נכס אחד, חזק ככל שיהיה.
כיום אנו נמצאים בעידן בו גוגל היא זו ששולטת במי ” יחיה ” ומי “ימות “, ולכן כדאי שתפזרו עצמכם לפלטפורמות נוספות.
שיווק באמצעות תוכן
כיום, הרבה מאוד אתרים ואנשים בעלי נכסים דיגיטליים, שוכחים שלקוחות שמחפשים באינטרנט שירות מסוים עוברים מספר שלבים לפני שהם מגיעים לשלב הרכישה.
כלומר, ניתן לומר כי 98% מהלקוחות מחפשים מידע רלוונטי באינטרנט לפני שהם מגיעים לשלב בו הם מוכנים לבצע רכישה.
לכן, אנו ממליצים לכם ליצור אתר נוסף ולפזר את המידע בצורה נכונה יותר, באמצעות תוכן. כך תוכלו להביא את אותם הלקוחות לשלב הרכישה בקלות יותר.
בנו תכנית עסקית
בדיוק כמו בעסק רגיל, כדאי שתבינו ותכירו מודלים שיווקים בסיסיים ותכינו תכנית עסקית עם יעדים, מטרות, ושלבי עבודה.
ערכו מחקר ובדקו מי הם המתחרים שלכם, האם קיים בשוק נכס שדומה לשלכם? ומה הבידול אותו אתם מציעים?
אנו ממליצים לכם לבצע זאת ביסודיות, חשבו על מהלכים אופרטיביים לפני שאתם ממהרים לבנות, כדי שתוכלו להכין את עצמכם לכל תרחיש אפשרי בתהליך.
בחירת ההון האנושי
אנו ממליצים לכם לבחור בחברת שיווק באינטרנט המציעה שירות 360. במקרים מסוימים תוכלו להפריד ולבחור אנשי מקצוע איכותיים ולהתאים אותם למשבצת הרלוונטית.
לדוגמא – עיצוב, אפיון, בניית האתר, קידום האתר ועוד.
מה שיכריע לבסוף את הצלחת הנכס הדיגיטלי שלכם היא בחירת אנשי מקצוע נכונים בעלי ניסיון מקצועי ומוכח. בנוסף, אנו ממליצים לכם לבדוק מהי רמת העניין והאמונה שלהם בפרויקט, כמו גם מהי רמת המחויבות האישית שלהם לנכס שלכם.
השקיעו בכמה נכסים
כמו בשאר ההשקעות, סיכויי ההצלחה שלכם יהיו גדולים משמעותית אם תשקיעו ביותר נכסים.
כלומר, אם תשקיעו בחכמה, סיכויי הרווח שלכם יגדלו בהתאם. אם תחזיקו בכמה נכסים אשר יתקשרו זה עם זה ויוכלו להוביל למכירה של מוצר קרוב אשר נמצא בתחום נישתי נוסף, תרוויחו כמעט כפול.
אם ברשותכם חברה אשר מחזיקה במספר נכסים, תוכלו גם לחסוך בהוצאות כוח אדם כמו שירות לקוחות.
יזמות
נכס דיגיטלי מצריך חזון, אמונה, סובלנות, ועוד תכונות אשר קיימות אצל יזמים בעלי חזון, שמאמינים בתעשייה ולא מאבדים תקווה.
כדאי שתכינו את עצמכם לתהליך אשר ייקח זמן, ותיאזרו בסבלנות.