depositphotos

השוואת מחירים להתקנת ותיקון דודי חשמל עושים בטופ דודים

בין אם אתם צריכים התקנת דוד חשמל או תיקון דוד שמש, אתם צריכים לערוך את מחקר השוק המקדים. שבסופו של דבר, הוא מה שיאפשר לכם להוזיל את העלויות על ההתקנה או על התיקון. הצוות של פורטל טופ דודים עזר לנו להרכיב עבורכם את המדריך הבא

קבלו את מדריך השוואת המחירים להתקנת דודי חשמל ותיקונם, בשיתוף צוות פורטל טופ דודים. הפורטל הוא אחד מהגדולים והנרחבים בארץ, בעזרתו למעשה הגולשים חוסכים כסף על עלויות התקנת דודי שמש, מחירי תיקון דוד חשמל ועוד. כל עוד יש צורך לתקן את הדוד בבית, קודם כל בודקים מה פורטל טופ דודים מציע. ומה שהוא מציע, בין היתר, זה את הדבר הבא – השוואת מחירים להתקנת דודי חשמל ושמש. איך זה מתבצע? בכמה קליקים פשוטים, המתנה של כמה דקות מצידכם וקבלת הצעות מחיר תחרותיות.


ראו איך זה עובד בסרטון הבא





כמה עולה לתקן דוד חשמל?


אין ספק, דוד החשמל משמש תפקיד חשוב בבית, התפקיד של לפנק אותנו בסוף היום. אם לא הייתה לנו את המקלחת המפנקת בסוף היום, אף אחד מאיתנו לא היה מרגיש מספיק נוח כדי ללכת לישון בנועם. וכשצריך מקלחת מתפקדת, צריך דוד חשמל מתפקד. אמה-מה, בחיים כמו בחיים, יש גם תקלות. אם כך, בואו לרגע נדבר על תיקון דודי חשמל. כמה עולה לתקן דוד חשמל? כיצד עורכים השוואת מחירים בין טכנאי דודי חשמל לבית?


אם שאלתם את עצמכם כמה עולה לתקן דוד חשמל, צריך לבדוק קודם את סוג התקלה הקיימת אצלכם. למשל, התקנת פלאנג’ תעלה לכם בין 650 ₪ ל-800 ₪ בממוצע. אם אתם צריכים לבצע התקנת גוף חימום בעקבות שאחד שהתקלקל, העלות תהיה 550 ₪ בממוצע. לא פעם, ישנם תיקונים בדודי שמש שפשוט לא שווים את העלות הגבוהה. מנגד, בדודי חשמל בדרך כלל עלויות התיקונים הן סבירות ביותר. למשל, החלפת תרמוסטט בדוד חשמל תעלה לכם בין 250 ₪ ל-450 ₪ בדרך כלל. אם אתם צריכים לבצע החלפת ברז הזנה בדוד חשמל, העלויות יהיו די זהות להחלפת תרמוסטט, כ-400 ₪ בממוצע.


כה עולה התקנת דוד חשמלי?


לגבי התקנת דודי חשמל, את העלויות על כך תוכלו לברר באתרי אינטרנט רבים, כמו גם בפורטל טופ דודים – השוואת מחירים להתקנת דוד חשמל. לאחר שאנחנו בעצמנו סקרנו לאורכו ולרוחבו את פורטל טופ דודים, הבאנו בפניכם מחירון התקנת דודי חשמל מומלץ לצרכן. בעזרת צוות המומחים של טופ דודים, גילינו כי התקנת דוד חשמל 80 ליטר תעלה לכם 1,750 ₪ בממוצע. חשוב להדגיש כי התקנת דוד חשמל 80 ליטר בדרך כלל תספיק עבור בנאדם, גג שני אנשים.


אם אתם יותר נפשות בבית מאשר בנאדם-שניים, אתם יכולים לבצע התקנת דוד חשמל 120 ליטר בעלות ממוצעת של 1,900 ₪. עבור משפחות בינוניות, התקנת דוד חשמל 150 ליטר תעלה בערך 1,850 ₪ – 2,150 ₪. אם אתם משפחה מרובת ילדים ברוך ה’, אתם יכולים להתקין דוד חשמל 200 ליטר. התקנת דוד חשמל 200 ליטר תעלה לכם כ-2,400 ₪ לרוב.


עד כמה מחירי התקנת דוד חשמל משתנים?


לאחר שציינו מחירים להתקנת דודי חשמל, חשוב לרגע גם לסייג את דברינו. המחירים שהצגנו כאן הינם מחירים בסיסיים להתקנת דודי חשמל. מחירים אלו יכולים להשתנות ואכן משתנים מהתקנה להתקנה. ככל שההתקנה מורכבת יותר, כמובן שככה מחיר ההתקנה יהיה יותר גבוה. ומאחר שכולנו חושבים מהכיס, אנחנו רוצים לדבר אתכם לרגע על הוזלת עלויות בעת התקנת דוד חשמל ודוד שמש.


בין אם אתם מעוניינים להתקין דוד כזה או אחר, ההמלצה הגורפת היא השוואת מחירים להתקנת דודים חשמליים. השוואת מחיר לדוד חשמל תאפשר לכם להוזיל את העלויות של ההתקנה ואת עלויות הדוד, לעיתים באופן ניכר. בסופו של דבר, גם יהיה חשוב כמובן לבחור במתקין דודים מקצועי. בכדי לאתר טכנאי דודי חשמל או מתקין דודי חשמל מקצועי, אתם צריכים המלצות. ומי בכלל יודע איפה להתחיל לאתר המלצות על טכנאי דודי חשמל? אז אנחנו נקל עליכם – פורטל טופ דודים כולל בתוכו גם אפשרות של איתור מתקיני דודים מקצועיים.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו