חוכמת ההמונים לא טועה: ליברה חברת הביטוח המומלצת בישראל

לפני שנתיים, קמה ליברה ושמה לעצמה למטרה לנער את ענף הביטוח המקובע עם מוצרים מתקדמים, גישה חדשה כלפי המבוטח ומהפכה דיגיטלית • ההבטחות קוימו ועכשיו גם הסקרים מוכיחים: זו חברת הביטוח המומלצת בישראל • כך זה קרה

צילום: pexels // חברת הביטוח שהכי הרבה ישראלים המליצו עליה השנה

היי, תגידו, כמה פעמים ביום אתם מבקשים או שמבקשים מכם המלצה? הרבה, נכון. אנחנו הישראלים יש לנו קטע כזה. אנחנו אוהבים להמליץ ולעזור, במיוחד אם נהנינו. סדרה בנטפליקס, מסעדה טובה, החומוס הכי טוב בתל אביב, הבר הכי מגניב בירושלים, איפה לטייל עם הילדים בצפון ואיזה מלון נותן את התמורה הטובה ביותר למחיר. לפני שאנחנו בודקים בעצמנו, אנחנו מחפשים המלצות. אם יש המלצות, יש פחות סיכוי לטעות. אז אם אתם סומכים על המלצות ביומיום, מה לגבי אחת על ביטוח הרכב? 

הנה עובדה. ליברה היא חברת הביטוח שהכי הרבה ישראלים המליצו עליה השנה. כלומר, המון מבוטחי ליברה חושבים שהשירות שהם מקבלים כל כך טוב עד שהם מוכנים להמליץ עליו לחבריהם. לשים את השם שלהם כדי שגם אתם תהנו מהמוצרים המתקדמים של ליברה, החברה שבאה להוציא את ענף הביטוח מהקיבעון. קוראים לזה חוכמת ההמונים. בינינו, כמה משפיע עליכם ציון גבוה בוולט או בבוקינג, דירוג טופ 10 בישראל בנטפליקס או אפילו כמות הכוכבים של נהג המונית? עושה משהו. בדוק. כי כולנו סומכים על החברים הממליצים שלנו. בסקר שערך מכון מדגם ברשות מנו גבע, ליברה קיבלה את חותמת החברה המומלצת. עכשיו בואו נסביר למה.

ליברה שמה לעצמה למטרה לנפץ סטיגמות, לשבור מוסכמות ולהפוך את הענף ליותר נגיש ושירותי עבורכם. שילוב בין חיסכון כספי לשירות וסטנדרטים שלא היו קיימים בישראל, והכל, מגובה במעשים. ליברה מתחייבת לתשלום תביעות (טוטאלוס וגניבה) תוך 48 שעות, לתמחור מותאם אישית, לכיסויים מיוחדים - ומה שחשוב זה שהיא לא מהחברות שרוצות להרתיע את המבוטח ולגרום לו לחשוש להפעיל את הביטוח פעם ב... כשנגרם נזק לרכב שלו, רק כדי שלא תתייקר לו הפרמיה. הרי בשביל זה יש ביטוח. ביטוח לא מסתיים כשקניתם פוליסה. הוא רק מתחיל שם.

לכן, ליברה מתחייבת לא להעלות למבוטחים שלה את הפרמיה אוטומטית במקרה של תאונה. איך זה קורה? היא צוברת עבורכם את הסכום ששילמתם במצטבר כיתרת זכות למקרה של תביעה. כך, במקרה של תביעה, אם סכום הנזק יהיה נמוך מגובה יתרת הזכות, לא מחשיבים לכם את התביעה לצורך חישוב המחיר בשנה הבאה, והתוצאה היא שהביטוח לא מתייקר בעקבות התביעה.

רוצים לחסוך עד 50% בביטוח הרכב בליברה? לחצו כאן >>

הוגנות היא מילת המפתח. כולנו בני אדם. כולנו עושים טעויות וחלילה גם תאונות. במצבים קשים, במקום לגלגל אשמה ולבזבז זמן, עם ליברה יש לכם גב. יש חברת ביטוח שרואה אתכם ומתייחסת אליכם כבני אדם ולא כעוד פוליסה. ליברה תופסת אתכם לא רק כלקוחות אלא כשותפים. כן, הרבה חברות אומרות את זה, אבל בליברה, זו לא סתם סיסמא, לכן, תחזיקו חזק, אתם מקבלים חלק מהרווחים. כן, בדיוק מה ששמעתם. ליברה מחלקת רבע מרווחיה ללקוחות. שווה. לא?

אלו מילים יפות שיש מאחוריהן גב. ונתונים. הכל מפורסם בדוחות הכספיים של החברה ששקופים וגלויים לציבור. ובזמן שאתם לוקחים שנייה לחשוב על זה, נזכיר לכם שהגב הוא לא רק בנתונים שליברה מציגה בעצמה, אלא גם בסקרי צרכנים, ובמדדי רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון. כבר בשנה השנייה לפעילותה, ליברה זכתה בפרס מוצר השנה בקטגוריית מוצרי רכב.

זהו פרס שמוענק בהתאם לבחירת צרכנים. כן, אנחנו הצרכנים הפכנו לחכמים יותר גם בביטוח בשנתיים האחרונות, למדנו להפסיק להיות פראיירים. למדנו לא לשלם על אוטומט כי "ככה זה". למדנו שהשליטה תמיד בידיים שלנו ולכן אפשר להתאים, להוזיל וגם לנייד את ביטוח הרכב שלנו, מתי שאנחנו רוצים בדיוק כמו שאנחנו עושים עם יתר הספקים. וכן, אנחנו לגמרי זוכרים מי הוביל את כל המהפכה הזאת...

לא רק זה, שנתיים בלבד אחרי שהוקמה ובפעם הראשונה שדורגה, ליברה הגיעה למקום הראשון במדד השירות של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון בענף ביטוחי רכב רכוש. זה כמו... כמו לזכות באליפות שנה אחרי עליית ליגה. כמו לזכות באוסקר על הסרט הראשון. כמו ששיר הבכורה שכתבת הופך ללהיט היסטרי. עפנו קצת, מודים. אז כן, זה לא מה שציפיתם מחברת ביטוח. אבל בדיוק מה שליברה ציפתה מעצמה כשיצאה לנער את הענף מהקיבעון שלו.

קצת סדר. מדד השירות השנתי של רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, מדרג את חברות הביטוח לפי רמת השירות המוענק ללקוחותיהן. המדד בוחן את חברות הביטוח על פי פרמטרים קבועים. הציון המשוקלל – 89 - הביא את ליברה למקום הראשון במדד השירות בביטוח רכב. כלומר, מאחורי ההבטחות, המילים היפות והפרסומות המושקעות, נמצאת חברה שעומדת במילה שלה. וזה בדיוק, אבל בדיוק, מה שאתם מצפים מחברת ביטוח. וזה בלבד מספיק כדי לתת המלצה.

כי מה אנחנו מחפשים בסופו של דבר? ממה אנחנו רוצים שהחברים שלנו ייהנו? שירות, חוויית משתמש, מחיר נוח ומודל תמחור מותאם אישית זה מצוין, אבל פוליסת ביטוח היא הרבה מעבר לפעולה שעושים פעם בשנה ושוכחים ממנה. כולנו רוצים לישון בשקט. לדעת שבמקרה הצורך יש מי שיעמוד לצידנו וידאג לנו. עצם ההמלצה היא ההוכחה שיש על מי לסמוך גם בעת צרה, כשצריך להפעיל את הביטוח, ולא רק כשמנסים למכור לכם פוליסה. הגושפנקא הזאת באה מלקוחות רבים שקיבלו מליברה פתרון ברגעים קשים ומלחיצים.

אז מה? לא מה שציפיתם מחברת ביטוח זה קצת יותר מסלוגן קליט לפרסומת. סליחה, תומר קאפון, שגנבנו לך את הפאנצ'.

רוצים לחסוך עד 50% בביטוח הרכב בליברה? לחצו כאן >>

 

<!-- //-->
src="https://www.facebook.com/tr?id=1098890130250128&ev=PageView&noscript=1"
/> <!-- //--> <!-- //-->

<!-- //-->
src="https://www.facebook.com/tr?id=1989067284522312&ev=PageView&noscript=1"
/> טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר