מיצובישי מציגה את הרכב החשוב ביותר עבורה, האאוטלנדר החדש. הדור הקודם שירת תקופה ארוכה והתחבב גם על הקהל במקומי. הדור החדש מציע גם הוא 7 מקומות ישיבה, כרגע רק עם הנעת בנזין והוא מבוסס על פלטפורמת ניסאן X-טרייל החדש.
מערכת ההנעה מוכרת, מניסן, מבוססת על מנוע בנזין בנפח 2.5 ל’ עם 181 כ”ס. הכוח יעבור לגלגליים הקדמיים דרך תיבה רציפה עם 8 יחסי-העברה ‘וירטואלים’. קיימת גם גרסה עם הנעה כפולה אך כרגע אין מנועים אחרים בהיצע.

הפלטפורמה החדשה מציע מימדים נדיבים יותר ואמורה להציע גם קשיחות משופרת לעומת זו של האאוטלנדר הקודם. עוד בגזרת החדשות הן סוללת מערכות בטיחות מתקדמות ו-11 כריות אוויר. יש גם שיפורים בתחום האבזור כשראוי לציין את בקרת האקלים לשלושת שורות המושבים וגם את מערכת השמע של BOSE.

אין ספק שהפרט המשמעותי ביותר בסיפור כאן הוא העיצוב. זה החיצוני וגם זה של תא הנוסעים. מבחוץ אי אפשר לפספס חזית מאסיבית מאוד. עם סממני ההיכר העדכניים של מיצובישי ויחידות תאורה נפרדות. העיצוב של החזית החסונה הזו מתרכך קצת והופך קונבנציונאלי ככל שמתקדמי לאחורי הרכב.

גם עיצוב הפנים מבצע קפיצת מדרגה בדגם החדש. אחרי כעשור עם האאוטלנדר הקודם גם מיצובישי יכולה להפגין כעת תא נוסעים אלגנטי ואפילו אינטליגנטי. עם מסכים גדולים, פקדים מודרניים ותחושה עדכנית. לארץ צפוי האאוטלנדר החדש להגיע במהלך חודש אפריל הקרוב. אפשר לצפות להצגת גרסה היברידית כפולת מנועים (בדומה לאאוטלנדר היוצא) לאחר מכן.