ניסאן חשפה את הדור השלישי של הקשקאי, רכב הפנאי שהיה ממייסדי הקטגוריה הזו. הקשקאי החדש משתמש בפלטפורמת C-CMF בגרסתה המחודשת ומקבל עיצוב חדש לחלוטין, כזה שזונח את המראה של הדגם הקודם.
הדור החדש מציע מימדים שצמחו לכל כיוון וגם איפה שחשוב באמת – בסיס הגלגלים (תוספת של 2 ס”מ). תא הנוסעים מציע מראה חדש גם הוא, אם כי לא מדובר במהפכה מוחלטת כפי שחווה העיצוב החיצוני. אפשר למצוא כאן מסך מדיה גדול (9 אינץ’) וגם לוח שעונים וירטואלי, כשגאוותה של ניסאן על התצוגה העילית (10.8 אינץ’) – הגדולה ביותר בקטגוריה לטענתם.

בכל הקשור לאבזור, אפשר למצוא כאן מיזוג מפוצל גם אל המושבים האחוריים, כשהיושבים בהם מקבלים גם שקעי טעינה. חשוב יותר הוא אבזור הבטיחות המתקדם הכולל בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת להתאים את עצמה לתמרורי המהירות, בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור וכרית אוויר בין הנהג לנוסע.

הקשקאי ימשיך עם המנוע המוכר (1.3 ל’) שיוצע בשתי רמות הספק (138 ו-156 כ”ס). גרסת מנוע חדשנית יותר, מסתמכת על שני מנועים חשמליים ומנוע בנזין המשמש כמאריך טווח. זה הזמן אולי לציין, שלמנועי הבנזין יש מערכת היברידית קלה, שמאפשרת דימום מנוע ארוך ואמורה לתרום להורדת בצריכת הדלק והפחתה בזיהום.

לארץ צפויה להגיע גרסת הבנזין החזקה היות והיא היחידה שמצוידת באפשרות אוטומטית. מדובר בתיבה רציפה שתניע את הגלגלים הקדמיים (קיימת אפשרות להנעה כפולה בדגם האמור). הגרסה הזו תגיע לכאן ראשונה, במהלך החצי השני של 2021. הגרסה בעלת ההנעה החשמלית צפויה להגיע לכאן בתחילת 2022.
