תקופת הקורונה תהיה בזיכרוננו תמיד התקופה בה גילינו את העוצמה של הוובינרים. במקום להגיע לפגישה עסקית עם לקוח אחד, כל עסק יכול לזכות לחשיפה משמעותית ולהעניק ללקוחות פוטנציאליים את האפשרות להכיר את השירותים שהחברה מספקת. אלפי בעלי עסקים בכל העולם החלו לאמץ את השיטה כדרך לגיוס מהיר של לקוחות באמצעות סמינרים ללא תשלום המבוצעים און ליין. אך, השלב האחרון של הוובינר, שלב מכירה השירות בתשלום הוא המאתגר ביותר, ובו חברות רבות לא מצליחות למקסם כל ליד.
מ-10% המרה ל-60% באמצעות שיטה חדשה
חברת טלמיטינג מקצועית בשם “טופ סיילס”, המנוהלת על ידי אשפית המכירות איירין שוורצגלס, הצליחה לפצח את השיטה.
באמצעות תקשורת רציפה עם הצופים בוובינר כל החברה הצליחה להגדיל את אחוזי ההמרה בצורה משמעותית! במקום 10% המרה, 6 מתוך 10 שיחות הופכות בשיטה החדשה ללקוחות משלמים. 60% המרה! תפסנו את שוורצגלס לשיחה קצרה להבין איך עובדת השיטה המהפכנית וכיצד היא יכולה לסייע לכל עסק.

איירין מה הסוד שלכם?
“בשנה האחרונה הפכנו את הוובינר לשיטת השיווק המצליחה ביותר של העסק, הן הפעילות שלנו ב’טופ סיילס’ והן עבור הקורסים המקוונים שלי. לאחר מכן, התחלנו להעתיק את ההצלחה הזו ללקוחות אחרים”, היא מתארת. “גילינו שיש לקוחות שלא אוהבים לרכוש באופן מיידי. השיטה הזו של ליצור הייפ ואז לקבל כרטיס אשראי עובדת רק ב-10% מהמקרים. אז התחלנו לבצע את המכירות במספר שלבים. אז גילינו את ההבדל ואחוזי ההמרה עלו פי 6, זה היה ממש מדהים”.
מהם שלבי המכירה הללו?
“אתה לא פותחים את השיטה הזו לקהל הרחב, כי אחרת היא תהיה פחות אפקטיבית. מה שכן אפשר לגלות הוא שאנו מחממים את הלקוח, יוצרים ציפייה לדבר עם האדם שהופיע בוובינר. בהתחלה, הוא פנוי לחלוטין להקשיב ואנו מממשיכים בתהליך שהחל בוובינר עד לרגע שבו המכירה התבצעה וקיבלנו את כרטיס האשראי”.

אל תמשיכו להוציא כסף על לידים יקרים
אם היום אתם מוציאים הון על משיכת לקוחות פוטנציאליים לוובינר, כל ליד שמשאיר את פרטיו בסופו יקר מאד. לכן, להגדלת אחוזי ההמרה פי שש יש יכולת למקסם את תקציב הפרסום. מעבר לכך, שיחות מכירה טובות יכולות לסייע לעסק לגייס לקוח נאמן שימשיך לרכוש מוצרים ושירותים גם בעתיד. וובינר מאפשר לבנות קהילה שוקקת חיים של אנשים המעוניינים להמשיך לעבוד עמכם ומזמינים קורסים דיגיטליים ושירותים אחרים.
העסק נראה הרבה יותר גדול
“לחברת טלמיטינג יש יתרון נוסף לבעלי העסקים. העסק נראה גדול מכפי שהוא. במיוחד עבור עסקים של פרילנסרים בהם יש עובד אחד או שניים בחברה. כאשר יש טלפנים חיצוניים שמתקשרים ומתאמים את הפגישות והמכירות”.
היא מוסיפה – “העסק הופך לאוטוריטה בתחומו, וניכר שיש צוות מכירות שמגבה את כל התהליך. לקוחות חשים אמון רב יותר כאשר הם צורכים שירותים ומוצרים מעסק וותיק, אמין ומבוסס. העלות של השירות, לעומת זאת, מזערית ביחס לערך שמתקבל מתהליך השיווק עצמו. הן בשיחות שהפכו ללקוח משלם והן בשיחות ללקוחות שעשויים לרכוש בעתיד”.
מעוניינים למנף את הכוח העצום של מחלקת טלמיטינג חיצונית גם לוובינר שלכם? כנסו עכשיו לאתר של טופ-סיילס” שירותי טלמיטינג ולטלמרקטינג.