אורי ספורט: מגרשי הספורט אצלך בבית

שנת הקורונה, הסגרים המרובים שהגיעו עימה והבידוד החברתי שנכפה על כולנו יצרו אצלנו שינויים באורח החיים והרגלים חדשים. עבור רבים הפתרון המושלם לימים אלו הוא התקנת מתקני ספורט ומוצרי פנאי שמעבירים את הזמן בנעימים. הלהיטים הגדולים הינם שערי כדורגל ומתקני סל לבריכה, המספקים חוויה אדירה. אורי ספורט מתמחה ביצור, שיווק והתקנת מכשירים אלו ומעניק טיפים כיצד לרכוש את המתקן המתאים ביותר

שער כדורגל ביתי – אורי ספורט – צילום יח"צ

כולנו כבר שבעי ישיבה בבית מרוב סגרים ובידוד חברתי אשר נכפה עלינו מאז הופעתה של הקורונה לחיינו, אך יחד עם זאת, הישיבה בבית, ההצמדות למסכים, הרבה פעמים כקשר היחיד לעולם שמחוץ לבית, חידדו את הצורך בחילוץ עצמות ועשיית ספורט, אז פנינו לאחד מהיצרנים המובילים בישראל לשערי כדורגל ומתקני סל לבריכה, “אורי ספורט” לשמוע ממנו מה הוביל אותו לפתיחת העסק וגם (והכי חשוב) לקבל טיפים כיצד לבחור את המתקן הכי טוב ומתאים לנו, כיצד לתחזק וכל הדברים שצריך לדעת בכדי להפוך את החצר הפרטית למגרש ספורט.

 

“האשם בכל הוא בכלל בני”

 

אורי מספר שהכול החל כשבנו היה בן 3. כמו כל אבא אמביציוזי, גם אורי ייעד את בנו לגדולות בכדורגל. הוא רכש עבורו שער כדורגל באחת מחנויות הצעצועים המובחרות. לאחר זמן קצר השער נשבר והרשת נקרעה, ואורי מוסיף בבת צחוק, שכנראה זה לא בגלל הבעיטות החזקות של הילד… כשהוא חזר לחנות, אמרו לו שם שאין אחריות – לא על השבר ולא על הרשת.

 

אורי החל לבדוק את שוק השערים ולא מצא מוצר שהוא באמת איכותי ועם אחריות בשום מקום, לא בחנויות הספורט ולא בחנויות הצעצועים. אורי, שכבר אמרנו שאין כמותו אבא אמבציוזי ובעל שאיפות, לא אמר נואש, שהרי לא היה לו ספק שבנו הקטן שחקן גדול יהיה והחליט שהוא יבנה לו את השער בעצמו. אורי ער

מעבודתו בתחום בריכות השחייה, השאיל אורי את צנרת הפי וי סי האיכותית ומצא לה יעוד חדש, ומאהבתו הרבה לספורט בכלל ולכדורגל בפרט, השאיל את הידע לגבי הצרכים המיוחדים ששער כזה צריך למלא.

 

אורי בנה לבנו שער יפה, חזק וקל לניוד, עם פינות מעוגלות שאינו פוצע ואינו מחליד ומרגע זה כבר הכל היה תלוי בילד… אורי מספר לנו שהשער נמצא בחצר ביתו עד היום.

 

שכנים וחברים שראו את השער רצו גם (כנראה שרבים מאתנו מעוניינים בקריירה של כדורגלן לילדינו), מעגל הלקוחות התרחב ונוספו עוד הרבה ילדים מרוצים ובועטים.

 

לאחר מכן ייצר אורי שערים מקצועיים לקבוצת ”הפועל תל אביב” ועד מהרה השמועה התפשטה כאש בשדה קוצים ואורי החל לקבל הזמנות רבות. כמובן שדגמי השערים עברו את כל אישורי מכון התקנים והבטיחות הנדרשים.

 


רשת כדור מים – אורי ספורט – צילום יח”צ

 

 

מאז, מספר לנו אורי שכל השאר היסטוריה וכיום הוא נחשב לשם דבר בתחום שערי הכדורגל, כאשר על לקוחותיו נמנים בעלי בתים פרטיים ובתים משותפים אשר מעוניינים בהתקנת מתקני ספורט בחצר הבניין המשותף, לצד אגודות ספורט שונות ברחבי הארץ, מתנסי”ם, אולמות ספורט, חופי רחצה, קיבוצים ומושבים רבים, קבוצות כדור יד, חוגי הוקי רולר, עיריות רבות, אקדמיות לכדורגל ורוב קבוצות הכדורגל הבכירות בארץ כהפועל תל אביב, מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע, בני יהודה, הפועל כפר סבא ועוד.

 

אורי מתאים את שערי הכדורגל, רשתות כדורי הסל ושאר המתקנים אותם הוא מייצר לצרכי הלקוח כגיל הילד, המקום בו המתקן יוצב וכו’, כשיתרונו הגדול הוא הגמישות הרבה בנוגע למידות אותן רוצה הלקוח.

 

ועכשיו, לאחר שהשתכנענו שאורי הוא מקצוען בתחומו, הוא ניאות להעניק לנו כמה טיפים לרכישה נכונה וחכמה של שער כדורגל, מתקני כדורסל לבריכה, רשתות כדורעף ופוצ’יוולי:

 

  1. גיל הילד – השאלה הראשונה היא תמיד בן כמה הילד/ילדה שהשער מיועד עבורם. שער שמתאים לילד בן חמש, לא בהכרח מתאים לילדים בני תשע ומעלה. אורי אף ממליץ לקחת בחשבון אם יש עוד אחים שמשחקים או ישחקו בעתיד כדי להתאים את מידת השער ככל האפשר לכל השחקנים הפוטנציאלים.
  2. גודל השטח בו יוצב המתקן – שטח החצר הינו פרמטר נוסף בהחלטה. לעתים המקום בו יוצב המתקן מכתיב את גודלו והאם יוצבו מתקן אחד או שניים. אורי אומר כי מנסיונו המרחק הרצוי בין שער אחד לשני הוא 7-8 מטרים לפחות. השערים מתאימים לכל משטח ואינם גורמים נזק לפרקט או דק או משטח פי וי סי הקיימים באולמות ספורט.
  3. שער אחד או שניים – שער אחד צריך להיות בגודל כזה שהילד /נער יוכל לעמוד בו כשוער. אם קונים שער כדורגל בשביל שני שערים צריך לפחות 7-8 מטרים בין השערים.
  4. בטיחות – כל מתקני הספורט אותם מייצר אורי עברו את מבחני מכון התקנים והם נושאים את האישורים המחמירים הנדרשים להם. השערים ב”אורי ספורט” נבנים בעבודת יד מצנרת פי וי סי עם פינות מעוגלות וכך התנגשות בהם או נפילה שלהם אינה מסוכנת לשחקנים. אורי ממליץ לא לקבע את השער כך שאם מתנגשים בו או שהוא נופל הוא פשוט יזוז כמה ס”מ ולא יגרום נזק.
  5. מחיר – פרמטר המחיר הינו חשוב במיוחד בתקופה מאתגרת כלכלית כפי שאנו חיים בה כיום וצריך לזכות כי השערים הינם עבודת יד ומחירם הינו נגזרת של קוטר הצנרת וסוג הרשת המבוקשת, כאשר גודל השער משפיע גם הוא על המחיר. חשוב לציין כי שהשערים ושאר המתקנים מגיעים עם אחריות מלאה.

לסיכום אומר לנו אורי, כי בייחוד בימים אלו, כשאנשים רבים מחפשים תעסוקה בשעות הפנאי, הוא משתדל לספק מענה מהיר במיוחד “אני מבין את החשיבות של המוצרים עבור לקוחותיי, בייחוד בתקופה זו ולכן אני עושה מאמצים עילאיים לספק את המוצר ללקוח במהירות האפשרית. במרבית המקרים, הלקוח יקבל את המוצר תוך יום יומיים, לאחר הרכבה.”

 


שער כדורגל ביתי – אורי ספורט – צילום יח”צ

 

 

לפרטים:

 

טלפון: 054-3089970

 

לאתר
לעמוד האינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר