מטהרי מים – פילטרשופ

מטהרי מים אינם מותרות, הם הפתרון האולטימטיבי לשתיית המים הנקיים יותר בעלות הנמוכה ביותר!

פילטרשופ

אמנם מי השתייה שאנו מקבלים בברזים עוברים תהליכים של סינון וטיהור מים ולאחר מכן בדיקות כימיות כאלה ואחרות על ידי הרשויות על מנת לוודא שהמים אכן ראויים לשתייה. למרות זאת המים שמגיעים אלינו לברז אינם נקיים ואינם טעימים ברוב הבתים בישראל. מים אלה לעיתים קרובות מכילים מזהמים כגון חול, חלודה, אבנים קטנות, מתכות למיניהן כולל מתכות כבדות, תרכובות וחומרי חיטוי (פלואוריד וכלור ואחרות) ולעיתים אף חיידקים ושאריות חומרי הדברה.


ברוב הבתים בישראל מקור המים העיקרי הינו תמהיל מי התפלה + מי תהום/כנרת ולכן אינם נקיים.


חשוב וניתן לטהר את המים וליהנות ממים נטולי ריחות לא נעימים, טעימים ובריאים יותר, שכן תהליכי ניקיון המים בחסות המדינה אינם מעלימים את כל המזיקים והרעלים שיש במים. על מנת להבטיח פעילות תקינה של מטהר מים מכל סוג יש לוודא כי הפילטר נקי ותקין ולהחליף פילטר מים בהתאם להנחיה של היצרן והיקף השימוש. מעבר לכך, ניתן להוסיף למטהרי מים ״מינרליזטור״ להוספת מינרלים חיוניים למי השתייה שלכם כמו במקרה של מערכת אוסמוזה הפוכה (ראה בהמשך).


מים קשים או רכים?


כולנו מכירים את האבנית המצטברת בקומקום ועל הברזים והכיורים באמבטיה או במקלחת.
אך מה עם אבנית המצטברת במקומות שפחות גלויים לעין כמו גוף החימום בקומקום המים, בקולטי שמש בדוד מים חמים, במכונת הכביסה, במדיח הכלים או בצנרת? האבנית מגיעה לשם כתוצאה ממים קשים (מים שמכילים כמויות גבוהות של סידן- מקור האבנית) וגורמת לנזקים מצטברים שמביאים בסופו של דבר לנזקים והוצאות מיותרות.


אנו מציעים מערכות ריכוך מים והחלפת יונים (מים רכים-מים בעלי כמות נמוכה של סידן-אבנית נמוכה מאוד) המתאימות הן ללקוחות פרטיים והן לתעשייה. פילטרשופ צברה לאורך השנים חוג גדול של לקוחות מרוצים, כולל גופים מובילים במשק ותשמח להפוך גם את המים שלכם לרכים.


להפחתת אבנית עבור הצרכן הפרטי, אנו מוכרים סיליפוס, המותקן לרוב ליד הברז הראשי של הדירה או הבית, אשר מטפל בנושא האבנית עבור כל הבית. סיליפוס הינו פולי פוספט שמשתחרר בכמויות נמוכות למים (סביב 2 ppm) נקשר לסידן שבמים ולכן מפחית את האבנית משמעותית, אך יחד עם זאת, דורש מילוי שנתי שכן זהו חומר מתכלה. בפילטרשופ, אנו מוכרים שני סוגי סיליפוס- תוצרת גרמניה (BK Giulini) ותוצרת ארה״ב (PSS).


מה לגבי מסנן מים דירתי?


מסנן מים דירתי מותקן אף הוא ליד הברז הראשי של הדירה או הבית. מסנן זה מיועד לנקות לכלוך גס-חול וחלודה עבור כל הבית. המערכות של פילטרשופ מותקנות בכניסת המים הראשית לבית או לדירה הן נפוצות ביותר בישראל בבתים של עשרות אלפי לקוחות מרוצים. כאמור, מערכות אלה נועדו לטיפול באבנית ולכלוך גס בלבד. ככאלה הן אינן מיועדות לטפל במי שתייה– לצורך כך, יש להתקין, בנוסף, מערכת טיהור מי שתייה תת-כיורית (בדרך כלל מותקן מתחת לכיור המטבח).


אז איזה מטהר עליי לקנות עבור מי שתייה?


הבחירה איזה מטהר תלויה באיכות המים שיש לך בבית! לצורך כך ימדוד טכנאי החברה את איכות המים בביתך ויציע את מערכת טיהור המים המתאימה למים שבביתך, כמובן בכפוף לתקציב.


באופן כללי, מערכות לטיהור מי-שתייה מותקנות תת-כיורית ומהן יוצאים מי השתייה לברז שתייה נפרד המותקן בכיור. חשוב לציין, שפילטרשופ מייבאת ברז מטבח תלת-כווני (משולב חם/קר כרגיל + ברז שתייה בילד-אין) שמיועד לאנשים שאינם רוצים לקדוח חור נוסף בכיור על מנת להתקין ברז שתייה או לאנשים למחפשים פתרון אלגנטי עבור ברז שתייה.


מטהרי מים מומלצים ופופולאריים


קיימות שתי סוגים של מערכות טיהור מי-שתייה תת-כיוריות:


  1. תקציב גבוה יותר- אוסמוזה הפוכה– הינה מערכת זיקוק מים באמצעות ממברנה. אנו ממליצים על מערכת הדגל של פילטרשופ – מערכת אוסמוזה 6 שלבים (BE WELL-6) תוצרת ארה״ב בעלת פילטר מיוחד אנטי בקטריאלי שמטפל גם במתכות כבדות הקרוי KDF המיובא ונמכר בישראל על ידי פילטרשופ בלבד. הפילטרים הנוספים במערכת אף הם תוצרת ארה״ב (תוצרת OMNIPURE וכן CLACK CORP ). אל המים המזוקקים שהמערכת מוציאה, מוחזרים מינרלים חשובים באמצעות מינרליזטור (תוצרת OMNIPURE ארה״ב) שפילטרשופ מתקינה.

מערכת זו, למעשה מנקה את המים לחלוטין מכל מזהם ולכן היא המומלצת ביותר למרות מחירה הגבוה יותר.


  1. תקציב נמוך יותר- מערכת פילטרים לטיהור מים (ללא ממברנה)– זוהי מערכת מבוססת כמה שלבים של פילטרים. אנו ממליצים על מערכת פילטרים (BE WELL 4) תוצרת ארה״ב. מערכת זו מטפלת בלכלוך גס כולל חלודה וחול, מתכות כבדות וחיידקים (באמצעות פילטר KDF), וכן טיפול בכלור (פילטר פחם גרגירי) + הפחתת אבנית (באמצעות סיליפוס).

חשוב לציין, בפילטרשופ, אנו ממליצים לטפל, בין השאר, גם בנושא הצטברות חיידקים, ולשם כך פיתחנו את המותג BE WELL. כל המערכות ממותג זה מכילות פילטרים קוטלי חיידקים מסוגים שונים. קיימות ארבע מערכות טיהור מים תת-כיוריות ממותג זה.


החלפת פילטר מים


הפילטר הוא הרכיב שמבצע את עבודת הסינון בכל מטהר מים ובו תלויה איכות הסינון ולכן על מנת לשמור על איכות המים ותקינות המכשיר מומלץ להחליפו ע”פ הוראת היצרן וניתן לעשות זאת גם באופן עצמאי. החלפת מסנן מים במועד מבטיחה שמירה על איכות המים והמשך ההנאה שלכם ממים נקיים, נטולי ריחות לא נעימים, טעימים ובריאים.


אורך חיים של פילטר מים


בנוסף להוראות היצרן, גם היקף השימוש במטהר מים נחשב לגורם הקובע את התדירות שבה נחליף את הפילטרים. שימוש מוגבר יעלה את התדירות.


כל יצרן קובע הנחיות עבור מטהרי המים אותם הוא מייצר ומשווק. רוב יצרני מטהרי המים הביתיים ממליצים להחליף פילטר, בדרך כלל, אחת לשנה או לאחר סינון של כ-2000 ליטרים.


מי אנחנו


חברת פילטרשופ מתמחה ביבוא ושווק מטהרי מים. צוות מומחים מטעם החברה ייעץ לכם ויתקין לכם מטהרי מים לשתיית מים צלולים ואיכותיים, מעבר לכך, תינתן לכם אחריות מלאה על כל מוצר! פילטרשופ תטפל בכל בעיה במהירות ובמקצוענות! פילטרשופ הינה חנות היבואן הרשמי של מערכות טיהור מים המיוצרות על ידי היצרנים הטובים ביותר בעולם מתוצרת ארה״ב בלבד. לפילטרשופ ישנם עשרות אלפי לקוחות מרוצים משום שהיא חברה מקצועית המספקת את הפתרונות המתאימים ביותר עבור כל לקוח. היבואן הרשמי הינה חברת נ.כ.ס נציגויות כלליות וסוכנויות בע״מ, מהראשונים בישראל להכיר בבעיות המים בארץ. מאז הקמת החברה בשנת 1981 מהווה החברה מעמודי התווך המרכזיים בנושא טיפול במים בישראל.


כתובת: בזל 34, א.ת. קרית אריה, פתח תקווה טלפון – 03-9213532


אתר הבית – https://www.filtershop.co.il אימייל – info@filtershop.co.il


שעות פתיחה:


ימים א-ה, שעות: 8:30-15:00


חניה פרטית במקום.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר