פורשה טייקן: גרסת כניסה

פורשה מציגה גרסת בסיסית של החשמלית שלה. החל מ-655,000 שקלים

פורשה מציגה גרסה נוספת למכונית החשמלית שלה, הטייקן. הגרסה החדש תצויד בהנעה אחורית בלבד (לעומת כפולה באחרות). להבדיל מצמד מנועים באחיות הבכירות, כאן נותר המנוע האחורי בלבד.


עוד מאוברדרייב >>>


גם כאן מוצעת אפשרות בחירה בין שתי סוללות שמציעות טווחי נסיעה שונים: 431 ק”מ האחת ו-484 ק”מ שתעבור הגדולה יותר. הסוללה הגדולה גם מאפשרת הספק טעינה גובה יותר. לשתיהן זמן הטעינה עד ל-80 אחוז מהסוללה ייקח כ-22 דקות.



 


בכל הקשור להספק מציעה הטייקן עם המנוע האחורי 408 כ”ס עם הסוללה הקטנה יותר ו-476 לסוללה הגדולה יותר כשנתוני התאוצה זהים ומדברים על 5.4 ש’ להשלמת המיאוץ הקלאסי. גם המהירות המירבית (230 קמ”ש) זהה. לפי פורשה גרסאות ההנעה האחורית מציעות טווח נסיעה משופר במעט לעומת אלו של כפולת המנועים וההנעה.



 


רשימת אבזור הנוחות והבטיחות מרשימה ומקיפה כשלעומת הדגמים המוכרים אפשר לרשום שינויים קלים. בולמים אדפטיביים מחליפים את מתלי האוויר, קוטר החישוק עומד על 19 אינץ’ (לעומת 20 אינץ’) ובגרסה זו אין את חלון השמש הענק. מחירה של הגרסה החדשה מתחיל ב-655,000 שקלים והיא תגיע לארץ במרץ הקרוב.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר