שיווק מחדש: אינטר תשנה את שמה ואת סמלה

ע"פ דיווחים באיטליה, הנראזורי רוצים לחזק את הקשר עם מורשת מילאנו • חברת השקעות מעוניינת להיכנס כשותפה במועדון

צילום: רויטרס // וידאל ולוקאקו חוגגים, אמש מול יובנטוס

בשנים האחרונות אינטר מנסה לחזור לגדולתה ולתפוס את מקומה של יובנטוס כקבוצה הבכירה בארץ המגף. לאחר שאמש (ראשון) הכחולים - שחורים ניצחו את הגברת הזקנה במשחק העונה 0:2 והמשיכו את התקופה הטובה שלהם, נראה כי המועדון מעיר האופנה רוצה לחזק את עצמו גם בדברים שאינם קשורים ישירות לפן הספורטיבי.

ע"פ דיווחים באיטליה, אינטר עומדת לשנות את שמה ואת הסמל שלה החל מחודש מרץ. שמו של המועדון יעבור מ"מועדון הכדורגל אינטרנציונל מילאנו" ל"אינטר מילאנו" כדי להדגיש את המורשת בין המועדון לעיר, כך מדווחים ב'גאזטה דלו ספורט'. לפי הפרסום, התג ישתנה ויכלול בגדול את האותיות I ו-M.

כמו כן, קרן ההשקעות BC פרטנרס מנהלת מגעים לרכישת חלק מהמועדון והספונסר המיתולוגי של חברת הצמיגים "פירלי" יוחלף בחסות חדשה בסה"כ 30 מיליון יורו לשנה, שטרם ברור מי תיתן אותה לנראזורי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר