טיפול PRP לשיער – מרכזי המומחים בסניפים הקרובים לביתכם

אנשים רבים המאבדים את שיער ראשם, מחפשים אחר פתרונות שונים שיחזירו להם את מראה השיער המלא והצפוף שכן, אבדן שיער עלול לפגוע גם בדימוי העצמי. לצד תרופות ייעודיות שונות שרובן הגדול גורם לתופעות לוואי שונות והפסקת נטילתן מביאה כמעט תמיד לנשירת שיער מחודשת, ניתן למצוא כיום טיפול יעיל במיוחד המהווה פריצת דרך ממשית בתחום נשירת השיער. טיפול PRP לשיער נמצא יעיל במיוחד בחיזוק שורשי השיער, עצירת הנשירה וחידוש צמיחה של זקיקים רדומים

מרכזיים רפואיים מתקדמים לטיפול PRP לשיער בפריסה ארצית freepik

. יתרונו המרכזי של הטיפול הוא בשימוש בדמו של המטופל לצורך ההליך ובכך, אין כל תופעות לוואי או דחיה של הזקיקים. טיפול PRP יעיל במיוחד כטיפול משלים לאחר השתלת שיער או לצורך תיקון זקיקים פגומים ואזורים דלילים בשיער. למומחים של המרכזים האסתטיים והרפואיים של אתר דוקטור הנמצאים בפריסה ארצית עבור טיפול PRP לשיער ב: ראשון לציון, רמת גן, אשדוד, אשקלון, תל אביב, ירושלים, כפר סבא, קריית מוצקין, קריית ביאליק, באר שבע, גבעת שמואל יש ניסיון רב בטיפולי PRP המביאים עמם הצלחות חסרות תקדים של חידוש וחיזוק שורשי השיער וצמיחתו המחודשת.


מהו טיפול PRP לשיער?

טסיות דם הן “מפעל ייצור” של גורמי גדילה שונים. הן התאים הראשונים המגיעים לאזור של פצע בגוף ומפרישים לסביבתו חלבונים המעודדים צמיחת כלי דם, חלוקה של תאי עור וכן תאים פיברופלסטים האחראים על ייצור של סיבי קולגן חדשים. הפלסמה מופקת מדם המטופל אשר הוכנס לצנטריפוגה המפרקת אותו לחלקים שונים ומבודדת את הטסיות מתאי הדם. הפלסמה המופקת העשירה בטסיות, מוזרקת אל הקרקפת של המטופל באזורים בהם קיימת דלילות שיער או התקרחות וזאת, לצורך האצה של צמיחת השיער. הטיפול נמצא בשימוש רחב בתחומי הרפואה השונים כשבשנים האחרונות הוכחה יעילותו לטיפול בבעיות שיער מסוגים שונים. טיפול PRP לשיער, נחשב כיום לאחד מטיפולי השיער החדשניים והמתקדמים ביותר. אנשים בכל רחבי העולם משתמשים בו על מנת לטפל בנשירת שיער והתקרחות.


טיפול PRP לשיער – תפקידה המשמעותי של הפלסמה

טסיות הדם מועשרות בפלסמה ומבודדות משאר התאים בדם, מועשרות בחלבונים חיוניים, הורמונים וגורמי צמיחה. תפקידם של גורמי הצמיחה בפלסמה הוא האצת התרבות והתמיינות התאים. חוקרים טוענים כי הורמונים אלו מגרים את פעילותם ותפקודם של תאי הגזע בבסיס זקיקי השערה ותורמים לצמיחה מואצת של שערות חדשות. תאי גזע הם תאים ייחודיים שאינם פועלים רק ברקמה מסוימת אלא משמשים כתאים “רב תכליתיים” אשר להם כמה תפקידים שונים. היכולת המיוחדת שלהם לשנות את ייעודם, מאפשרת להם לשחק תפקיד מכריע בצמיחת השיער. גורמי הצמיחה מגרים את פעילות ותפקוד זקיקי השיער, מעודדים צמיחה מחודשת ותורמים להמרצת זרימת הדם לקרקפת, עובדה המבטיחה אספקה טובה יותר של חמצן והזנה חיונית לזקיקים היוצרת  תנאים חדשים לצמיחה מחודשת, עצירת הנשירה ועיבוי שורשי השיער.


טיפול PRP לשיער, תוצאות מוכחות מחקרית

כמה וכמה מחקרים שנעשו ברחבי העולם ובדקו את השפעת הפלסמה העשירה בטסיות כטיפול בנשירת שיער הראו מעבר לכל ספק כי מספר זקיקי השיער עלה משמעותית באזורים בקרקפת שהוזרק להם PRP. הניסויים נערכו על קבוצות של נסיינים בכל העולם. הטיפול השיג ירידה של 65% בחומרת נשירת השיער והצביע על שיפור צפיפות השיער החל מהטיפול הראשון. טיפול PRP לשיער מייצר תוצאות יוצאות דופן ללא תופעות לוואי ונחשב לטיפול הטבעי והמתקדם ביותר בעולם כיום לטיפול בנשירת שיער אשר אינו מצריך תחזוקה יומיומית כמו בטיפולים אחרים.


טיפול PRP לשיער, שלבי ההליך הטיפולי

לצורך יצירת פלסמה מועשרת בטסיות, נלקחת כמות קטנה של דם מפרק ידו של המטופל ומוכנסת אל תוך צינורית סטרילית ומשם לצנטריפוגה. כעבור כעשר דקות בצנטריפוגה, הדם מופרד לשלוש שכבות: טסיות עניות בפלסמה, טסיות עשירות בפלסמה ותאי דם אדומים. טסיות הדם העשירות בפלסמה מופרדות ומוכנסות למזרק ומוזרקות היישר לאזורים הדלילים בקרקפת להגברה וחיזוק שורשי השיער הקיימים לצורך עצירת נשירת השיער ועיבוי השיער הקיים.


טיפול PRP לשיער, למי הוא מיועד?

חשוב לדעת כי ככל שהנשירה מצויה בשלביה הראשונים, כך יהיה טיפול PRP לשיער אפקטיבי יותר. הטיפול מתאים במקרים רבים:


  • כטיפול משלים להשתלות שיער. רופאים מומחים להשתלת שיער ממליצים על הטיפול .
  • בתור טיפול מונע לנשים וגברים הסובלים מנשירת שיער ומהתקרחות
  • לאנשים בעלי שיער דק, חלש, שביר או בעל צמיחה איטית
  • כטיפול תומך לפני ואחרי השתלת שיער מאפשר גם לשיער המושתל וגם לשיער בעל נטייה תורשתית לנשירה להתחדש, להתחזק ולמנוע נשירת שיער עתידית או השתלה נוספת.

טיפול PRP לשיער, זריקה של יתרונות

לטיפול PRP יתרונות רבים: הטיפול הוכח כמחזק ומעודד את צמיחת השיער. הטיפול הוא בפולשנות נמוכה והוא בטוח ולא כולל כל תופעות לוואי, סכנת אלרגיה או זיהומים וזאת הודות לעובדה כי הדם לצורך ההליך הטיפולי מופק מדמו של המטופל עצמו. הטיפול הוא 100ֵ טבעי ללא שימוש בחומרים אחרים. לרוב, די בטיפול אחד עד שלושה (בני 40-60 דקות בלבד עם חזרה לשגרה עוד ביום הטיפול ) על מנת לראות תוצאות משמעותיות. הוא משפר את מראה השיער אשר הופך עבה יותר, חזק וצפוף יותר,רך ומבריק. בתוצאות המרשימות של טיפול PRP לשיער ניתן להבחין כבר בחודשיים הראשונים מתחילת הטיפול. תוצאות הטיפול מוכחות ובעלות אפקטיביות מדהימה בקרב יותר מ- 90% מהמטופלים.


טיפול PRP לשיער במרכזים המובילים בפריסה ארצית

המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן, מאפשרת לכם לעבור טיפולPRP  לשיער בכל אחת מהקליניקות שלה ברחבי הארץ. בקליניקות של אתר דוקטור חן מחכים לכם מומחים בעלי ניסיון רב בטיפולי PRP לשיער לאתר דוקטור חן אלפי מטופלים מרוצים הנהנים מצמיחת שיער מחודשת ועצירת הנשירה הודות לטיפול החדשני אשר יעילותו הוכחה במחקרים רבים . קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום וקבלו את כל ההדרכה והמידע אודות טיפול PRP לשיער ואודות כל היתרונות המאפשרים לכם לחזור למראה שיער מלא ובריא.


לקבלת פרטים נוספים על טיפול PRP לשיער בסניף הקרוב לביתכם הקליקו כאן


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר