איך תצרו קהילה בצ’יק בווטצאפ? בעזרת כמה כללים פשוטים

מוציאים הון על פרסום ברשת ולא מגיעים ללידים איכותיים? אתם לא לבד. חברות הטק הגדולות ובראשותן פייסבוק וגוגל עושות הון ממשווקים קטנים שמנסים את כוחם בפרסום דיגיטלי. העסקים הקטנים הללו מוציאים אלפי שקלים בחודש כדי להגיע לכמות לידים קטנה. היום, מסתבר, יש דרך הרבה יותר יעילה בעלות מינימלית (של כמה שעות עבודה) להגיע לכל הלידים הללו. הפעם, הגיע הזמן שתהפכו את היוצרות ואתם תנצלו את מארק צוקרברג.

צילום יח"צ

איירין שוורצגלס בנתה קהילות רבות בשנה האחרונה בווטצאפ, הן עבור חברת הטלמרקטינג בבעלותה “טופ סיילס, הן לקורסים הדיגיטליים שלה והן לעשרות לקוחות מרוצים. כעת, לאחר שזיקקה את השיטה  לפעולות קצרות ובודדות היא מלמדת אותה בלייב, בתוכנית הליווי המשתלמת ביותר המבוססת על ארבעה שיעורים חיים וחצי שנה של ליווי אינטנסיבי בקבוצה סגורה.

 

איירין, צריך ידע מטורף במחשבים כדי לבנות קהילה?

“בכלל לא”, היא מספרת. “את הקהילות הווירטואליות הללו ניתן לבנות מהטלפון הנייד בזמן שמכינים קפה. אם יודעים בדיוק מה לעשות אפשר לנצל את הפייסבוק, את הווטצאפ ואת האפשרויות החינמיות שהפלטפורמות הללו מעניקות ליצירת קשר מידי עם מאות מתעניינים בכל נישה.

 

הקהילות הללו מושכות אליהן את הלקוחות הפוטנציאליים של המוצרים והשירותים שלכם, ומאפשרות לכם לבנות אוטוריטה במספר שבועות. הוכחתי זאת בניסיונות הקטנים שעשינו במחזורים בקודמים. בתוך חודש בלבד מי שלמד את השיטה, ויישם אותה אחד לאחד לפני ההנחיות, הצליח למלא קבוצה של מאתיים מתעניינים ויותר. המכירות ללקוחות הללו הגיעו כבר בשבועות הראשונים.”

 

אבל ביננו, כל עסק יכול לבנות קהילה? גם עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים?

 

“כאשר ממפים את הלקוח האידיאלי ומגלים היכן הלקוחות הללו נמצאים קל מאד לבנות קהילה שמעניקה לאנשים הללו ערך. מקום שבו הם יכולים לקבל תשובות לשאלות באופן אישי. אנשים לפני גירושין זקוקים ליד תומכת מעו”ד מומחה, אנשים שרוצים לרזות יחפשו תשובות לשאלות ספציפיות בתהליך, משקיעי נדל”ן מלאים בשאלות בתחום שלהם. סביב כל נושא אפשר לבדוק קהילה שוקקת חיים ולבנות את המותג שלכם בדרך הנכונה.”

 


איירין שוורצגלס

למה דווקא הווטצאפ?

 

“אם תבחנו את האפליקציה הזו תגלו שיש לה אחוזי פתיחה עצומים. בעוד רב האנשים מתעלמים מאי־מייל בתיבה שלהם. אפילו אנשים שרשומים לרשימת תפוצה, בה אחוזי הפתיחה עומדים במקרה הטוב על 30%.

 

לעומת זאת 95% מהאנשים פותחים את ההודעות שיש להם בווטצאפ, שיעור ההמרות של ההודעות האלה מטורף ומיידי. היתרון השני הוא קבלת עשרות לידים בשבוע, בלי להוציא שקל אחד על פרסום”.

 

שוורצגלאס מלמדת היום את השיטות שעובדות בצורה הטובה ביותר. השיעורים בקורס מלאים בידע מעשי, שמיושם עוד באותו השבוע. בין השאר לומדים בשיעורים את כל הכלים של ווטצאפ. “רב המשתמשים לא מכירים את כל האפשרויות שהאפליקציה מספקת, ולכן לא ממנפים אותה כראוי לתהליך השיווק. ווטצאפ היא הרבה יותר מתוכנה המשמשת לשליחת תמונות וממים, לדבר עם חברים או לשלוח מדבקות”.

 

בנוסף, בקורס לומדים לבנות אסטרטגיה, להשתמש בכלי פרסום והפצה חינמיים ובתשלום, להשתמש בפוסטים עם נוסחאות קבועות ומשפטי מחץ שמניבים תוצאות מיידיות. לומדים להשתמש בתבניות מובנות שמאפשרות להקדיש לא יותר מכמה דקות ביום כדי ליצור קהילה גדולה.

 

בונוסים נוספים למקסום המכירות

 

הנרשמים לקורס החודש מקבלים בונוסים נוספים כמו שיחות יעוץ פרטניות עם איירין שוורצגלס כיצד להמיר את הקבוצה למכירות, שימוש בתבניות לתסריט שיחה מנצח, שיעורים מוקלטים בידול, משפך שיווקי, טיפול בהתנגדויות, יצירת שיתופי פעולה ואפילו פלייליסט סוגי של משפטי סגירות.

 

רוצים לרכב על ההצלחה של הרשתות החברתיות ולהתחיל לתת לצוקרברג לעבוד עבורכם?

 

הרשמו לקורס קהילה בצ’יק במחיר מיוחד שלא יחזור? לחצו כאן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר