בשיא משבר הקורונה: מנהלת קפלן פוטרה

ד"ר שרית אבישי-אלינר עוזבת את ביה"ח אחרי פחות משלוש שנים בתפקיד - והנסיבות אינן ברורות • בכיר בכללית: "זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר"

צילום: בית החולים קפלן // ד"ר שרית אבישי-אלינר. עוזבת את קפלן

פרסום ראשון. עזיבה מפתיעה בשירותי בריאות כללית: מנהלת בית החולים קפלן ברחובות, ד"ר שרית אבישי-אלינר, מסיימת את תפקידה אחרי קדנצייה של כשנתיים וחצי, בשיא ההתמודדות עם מגפת הקורונה ובנסיבות לא ברורות.

לאחרונה פורסם קול קורא לאיתור מנהל לבית החולים, שכולל גם את ניהול המרכז הגריאטרי הרצפלד.

"קדנציית ניהול בכללית היא של ארבע שנים, ומפתיע שהיא מסיימת את התפקיד אחרי שנתיים וחצי", אמר גורם בכיר לשעבר בכללית. "מוזר שדווקא בתקופה כזו של עומס על בתי החולים מסיימים תפקיד של מנהלת בית חולים. אומרים שזה קשור לעובדה שבית החולים בגירעון, אך כל בתי החולים של הכללית - גם הממשלתיים - נמצאים בגירעון".

בכיר אחר בכללית אמר: "זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר. כולם קיבלו בהפתעה מוחלטת את ההודעה על כך שהיא עוזבת את התפקיד. לאף אחד אין מושג מה בדיוק קורה שם בפנים".

ד"ר אבישי-אלינר, מומחית ברפואת ילדים ובמינהל רפואי, מונתה בספטמבר 2018 למנהלת קפלן ובית החולים הגריאטרי הרצפלד, לאחר שכיהנה כסגנית מנהל בקפלן מ-2016.

ד"ר אבישי-אלינר, נשואה ואם לשניים, שימשה כרופאת ילדים בקהילה בקפלן ובתל השומר, וכרופאת ילדים וטיפול נמרץ בקפלן ובבית החולים לילדים של לוס אנג'לס.

 לישראל היום" נודע כי היא הבינה שפוטרה כשפורסם מכרז לתפקיד שלה ללא ידיעה, ומקורביה מספרים כי זה "נחת עליה בהפתעה גמורה". היא ניסתה להיאבק בהחלטה באמצעות ההסתדרות הרפואית, אך לבסוף השלימה עם העניין. בהסתדרות הרפואית צפויים להמשיך להיאבק על השארתה במשרה. 

מכללית נמסר: "ד"ר אבישי אלינר מסיימת את תפקידה כמנהלת בתי החולים קפלן והרצפלד בהסכמה. אנו מבקשים להודות לה על פעילותה הרפואית והמקצועית רבת השנים לטובת המטופלים בכללית ובבתי החולים קפלן והרצפלד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר