צילום: ברני ארדוב // ורד. ממשיך להביע את זעמו

עידן ורד במתקפה: "שנו את השם ונחזור לשחק"

קשרה הוותיק של בית"ר ירושלים העביר ביקורת על ההחלטה להשבית את משחקי ליגת העל בזמן שבכדורסל משחקים כרגיל

עידן ורד ידוע כשחקן שלא פוחד להגיד את דעתו. לאחר שתקף את הוראת הממשלה להשבית את ליגת העל בכדורגל למשך תקופת הסגר, הערב (שבת) הוא שוב העביר ביקורת גלויה על ההחלטה.

ורד התייחס לכך שמשחקי כדורסל במסגרת הליגה הבלקנית נערכים כרגיל למרות המצב ואת משחקי הכדורגל לא היה ניתן להמשיך למרות שבכל אירופה המשחקים מתקיימים על אף המאבק בנגיף הקורונה שעוד רחוק מלהסתיים.

ורד כתב בחשבון הטוויטר שלו: "יש היום משחקי כדורגל באנגליה, גרמניה, ספרד, איטליה ועוד ויש גם משחק בין הפועל חולון להפועל אילת בכדורסל. בליגה הבלקנית. בארץ. באולם סגור. אנחנו לא משחקים היום, גם לא בשבוע הבא וגם לא בעוד שבועיים".

לסיום כתב הקשר בציניות: "אולי נשנה את שם הליגה, ונשחק את המשחק שנותן כל כך הרבה לאנשים בבתים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...