50 גוונים של מתכת – יצירות אומנות מטאליות תוצרת כחול לבן

קניתם רהיטים, דייקתם אותם בחלל, התאמתם לסלון שטיח מושלם, דאגתם לכמה פיצ'פקס ואפילו פיזרתם קצת עציצים, אבל תנו לנו לנחש, הקירות שלכם נשארו עדיין ריקים. מקרמה זה כבר פאסה ותמונות משפחה יש כבר יותר מדי, אז מה עושים? בואו להכיר ולהתאהב בטרנד המטאלי שישדרג את מראה ביתכם

צילום YUME

אם תחשבו על זה, הברזל נמצא בכל מקום סביבנו – בגופי תאורה, בעמודי חשמל, בכלי הבית, בחלונות, בשערים, ברמזורים, קל לשכוח ממנו עד הרגע שאנחנו מכניסים אותו הבייתה ונפעמים מול העוצמה שלו. השימוש בדקורציה מתכתית הפכה להיות אחד הטרנדים הלוהטים ביותר בעולם העיצוב בכלל ועיצוב הפנים בפרט וזאת הודות לסגנון התעשייתי שכבש את העולם וגם את ישראל. ברזל משדר כוח, מכניס נוכחות מרשימה לכל חלל ולצד כל זה הוא עדיין מצליח לשמור על נימה אלגנטית ומינימליסטית בחדר. אם אתם חיפשתם להוסיף טוויסט מעניין לחדר שלכם – אין לנו ספק שתמונות ממתכת זו התשובה בשבילכם.

 

כשאומנות וטכנולוגיה נפגשים– תכירו את האמנים שמכים בברזל

 

YUME” סטודיו בוטיק ישראלי המייצר תמונות מתכתיות איכותיות, אומנות וקישוטי קיר מברזל בעזרת טכנולוגית חיתוך לייזר חדשנית ומציע לכם לצלול לתוך עולם פנטזיה מתכתי ומרתק במיוחד עם יצירות אומנות ודקורציה לקיר שיעצרו לכם את הנשימה. בין אם אתם מתחברים יותר למראה המודרני, הכפרי או התעשייתי מדובר בפריטים שיתאימו לכל החדרים בביתכם ויהוו תוספת מושלמת לקירות.

לדברי המייסדים של YUME, רוב יצירות האומנות שלהם שואבות השראה מהטבע ותוכלו להבחין בתמונות מתכתיות מהעולם הבוטני כמו פרחים, עלים, עצים טרופים ותוכלו למצוא גם הרבה דקורציה עם נגיעות אוריגמי מעולם החי כמו ציפורי חופש, שחפים, סנוניות ג’ירפות, דובים ועוד. כך הם מצליחים ליצור חיבור מושלם בין חומר עתיק לבין העידן המודרני, ואווירה מינימליסטית לצד טבע פראי. אם אתם פחות טיפוסים של טבע, YUME מציעים לכם עיצובים נוספים כמו מקרמה מתכתי, גולגולת מיום המתים המקסיקנים, לבבות לרומנטיקנים שבניכם ועוד.

 


צילום YUME

 

 

קונים אומנות ישראלית ומחזקים יחד את הכלכלה

 

למרות שנראה שלאט לאט המשק הישראלי חוזר לפעילות – גלריות ומוזיאונים רבים נפגעו בעקבות הסגרים והנחיות והותירו אמנים רבים ללא מקורות פרנסה. לכן, דווקא עכשיו חשוב לתמוך בקהילת האמנים המקומית ולרכוש יצירות אמנות ישראליות ומקוריות, אחרי הכול – מדובר בתוצרת איכותית ועמידה הרבה יותר מכל מדינה אחרת בעולם. לכן, אל תתפתו להזמין ממקורות שמייצרים אמנות בהפקה המונית, במקום זאת – תתמכו באומנים המקומיים ורכשו יצירות מתכתיות מקוריות תוצרת הארץ.

 

ובהזדמנות זו, חשוב לנו לנפץ גם מיתוס ישן – רבים בטוחים שיצירות אומנות בישראל הן מוצר יוקרה ותחביב ששייך רק לאנשים עם הרבה כסף וידע עשיר בתחום. אך כיום, המצב הוא שונה לחלוטין ואומנות היא לא רק נחלתם של אריסטוקרטים – כל אחד יכול למצוא יצירת אומנות דקורטיבית בסכומי כסף מגוונים, נגישים שמתאימים לכל כיס, מחירי יצירות המתכת ב- YUME  מתחילות ב-180 ש”ח בלבד.

 


צילום YUME

 

 

טיפים לבחירת דקורציה ממתכת לבית

 

  1. גודל כן קובע: למרות שיצירות אומנות מתכתיות גדולות בהחלט מרהיבות, אם אתם חושבים לשים אותם בחדר יחסית קטן כדאי להיזהר כיוון שזה עשוי לגרום לחלל להיראות אף קטן ועמוס יותר. במקום יצירה אחת גדולה, תוכלו לקנות סדרת תמונות קטנות שישלימו את מראה החלל.
  2. אווירה בוטנית: עלי מתכת פראיים ופרחי בר שעשויים ממתכת כהה ללא ספק יעלו את רמות הקסם הטבעי בביתכם ויוסיפו עניין לכל קיר.
  3. מיקס אנד מאץ’ – תרגישו חופשי לערבב סגנונות שונים באותו קיר, אתם תגלו שמתכת מתאימה כמעט להכול ולמעשה משדרגת ואף מדגישה אלמנטים אחרים בבית.
  4. לכו אחרי הלב שלכם – כשזה מגיע לאומנות, הדבר הכי חשוב הוא לבחור לפי מה שמרגיש לכם נכון. תניחו את המחשבות בצד (האם זה יתאים לשעון בצד ליד המטבח?!) ובחרו ביצירה שמעוררת בכם רגשות חיוביים והשראה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר