"צביעות": ליהיא גרינר זועמת על גלית גוטמן

כוכבת הריאלטי תקפה את המגישה וטענה: "עכשיו הפרצוף האמיתי שלה נחשף" • גוטמן ביקרה את הדברים שאמרה גרינר על רוסלנה רודינה ואורטל עמר

ליהיא גרינר // צילום: גדעון מרקוביץ' // ליהיא גרינר // צילום: גדעון מרקוביץ'

ליהיא גרינר זועמת: עוד בטרם שכך הכעס מסערת הראיון שהעניקה גרינר לתוכנית הרדיו של מאיה בצלאל וקותי סבג ביום שני השבוע, ליהיא גרינר שוב מוצאת עצמה בכותרות. בפוסט בפייסבוק תקפה גרינר את השחקנית והמגישה גלית גוטמן במילים קשות, זועמת על כך שגוטמן ביקרה את הדברים שאמרה על הפקת "גולסטאר".  

"מאז 'הפרשיה' שקרתה השבוע, ואני לא אחזור על הפרטים בגלל שזה כבר יצא מכל חור, קיבלתי המון הודעות מנשים, הודעות חיוביות על העצמה נשית, נשים מהממות שפירגנו, עמדו מאחורי ודרשו שאעמוד על שלי, ביניהם הרבה אנשים בכירים מהתעשיה ועמדתי על שלי! זה הזמן לומר לכן תודה!", פתחה גרינר את הפוסט הזועם שהעלתה היום (שישי) לאחר שצפתה בתוכנית."

"אבל יחד עם כל ההודעות המרגשות,  הגיע גם המון ארס, אני כמובן כבר רגילה לזה. רגילה לביקורת, רגילה שאני שק האיגרוף של התקשורת ומוכנה עם עור של פיל והרבה הומור. אבל היום, היום עוד גבול נחצה", כתבה בזעם.

"היום צפיתי בתוכנית גלית ואילנית. צופה מידי פעם, ואפילו התארחתי בתוכנית. קיבלתי כסף כדי להתארח. כן, מה ששמעתם. שילמו כדי שאגיע. הן תמיד כל כך מקסימות אליי", כתבה גרינר, אך מיד סייגה את דבריה וחשפה את מה שהרגיז אותה כל כך, כשהיא מפנה אצבע מאשימה ישירה כלפי גוטמן ולא חוסכת בביקורת קשה על דבריה והתנהלותה.


View this post on Instagram

A post shared by Lihi Griner Tzabar (@lihisunshine)

"אבל היום, היום גלית לא הייתה כל כך נחמדה, בלשון המעטה. יעל רגב, שיש לה פינה קבועה בתוכנית, דיברה כל כך יפה, ניסתה לפחות להסביר איך היא רואה את הדברים, נתנה נימוקים חיוביים, וגלית, זה כל מה שהיה לה לומר: 'מגוחך שבכלל נותנים לה במה... באה מריאליטי ולשם היא שייכת', ועוד כל מיני דברים "מדהימים" אחרים. כן, הבנתם נכון, אותה גלית גוטמן שהזמינה אותי לתוכנית, ראיינה אותי יפה ותמיד נתנה לי מחמאות. בקיצור, צביעות. אני אזכיר לגלית גוטמן, את הפעמים הראשונות שהיא ניסתה לצאת מתדמית הדוגמנית שליוותה אותה, כמה היא ניסתה, כמה ביקורת היא ספגה, כמה ארס, עד שהיא הגיעה למקום שהיא הגיעה אליו. 

"הייתי מצפה ממי שחוותה כל כך הרבה מהתקשורת שתבין, שתזהה, וגם אם לא, לפחות שלא תגיב בצורה כל כך חסרת רגישות, אבל כנראה זה ממנה והלאה. גלית הזדעזעה מהמילה המליטה. אוי ואבוי, מיס פוליטיקלי קורקט שמדברת כל כך יפה אל מול המצלמות, וברגע שהן כבות, תאמינו לי, הייתי שם, השפה היא לא אותה שפה, הכול זה עניין של תדמית. זה מה שמרתיח אותי בכל הסיפור! כולם מייצרים תמונה שכולה שקר. למה שלא תראו את הפרצוף האמיתי שלכם. אז כנראה שהיום הפרצוף האמיתי של גלית יצא! מה אני אגיד לכם, מבאס אותי. מבאס אותי שאישה לאישה זאב, גם ב-2020. מבאס אותי שאין פרגון לאישה שכבר עובדת ומתפרנסת 11 שנים בתעשיה הזאת - בהנחיה, תוכניות שונות ועוד. אני כמו אותה גלית הדוגמנית, גם צריכה רק הזדמנות להראות צדדים אחרים, אבל ההזדמנות לא תמיד ניתנת, ולמדתי לחיות עם זה! לא למדתי לחיות עם השנאה והצביעות, תמיד בהלם מזה". הפוסט צבר במהרה אלפי לייקים ומאות תגובות, שתמכו בגרינר כמעט באופן גורף, ושיבחו את האותנטיות שלה.

גלית גוטמן // צילום: דודי חסון
גלית גוטמן // צילום: דודי חסון

ביום שני האחרון גרינר התראיינה לתוכנית הרדיו של מאיה בצלאל וקותי סבג, לאחר שפרשה רגע לפני תחילת צילומי העונה החדשה של גולסטאר כשגילתה שמשתתפות אחרות  מרוויחות סכום גבוה משלה. גרינר לא חסכה במילים קשות על התנהלות ההפקה, אך את עיקר הזעם הצליחה לייצר עם אמרה בוטה אחת שכוונה נגד מי שהנו אמורות להיות הקולגות שלה אורטל עמר ורוסלנה רודינה.

"אין מצב שאני אעבוד כל כך קשה, אעשה צחוקים וכיף, והפלקטים יקבלו יותר ממני כי ההיא המליטה תינוק מבן-אל וזאת המליטה מאייל גולן". התגובות הזועמות לא איחרו להגיע, וגרינר מצאה עצמה תחת מתקפה ברשת מצד גולשים וידוענים כאחד, וזאת למרות שהתנצלה והסבירה את עצמה במספר פוסטים ותגובות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר