תיעוד: מפגין משווה בין נתניהו להיטלר
סדי בן שטרית, פעיל תנועת "קריים מיניסטר" וממובילי המחאה נגד רה"מ, תועד נואם במהלך הפגנה ומשווה בין נתניהו לצורר הנאצי • "הוא התנהג בדיוק כמוך"
,עודכן
פעיל תנועת "קריים מיניסטר" וממובילי המחאה נגד ראש הממשלה, סדי בן שטרית, השווה הערב (רביעי) בין רה"מ נתניהו לצורר הנאצי אדולף היטלר.
זה סדי בן שטרית,
ממובילי מחאת קריים מיניסטר בבלפור.
הערב הוא משווה בין רה"מ@netanyahuללא פחות *מהיטלר*!
אני מצפה להתנצלות גורפת מפיד שמאל, מהתנערות רבתית שלהם ומפתיחת מהדורות החדשות מחר עם אייטם על זה.
זה ככל הנראה לא יקרה,
אתם כבר יודעים למהpic.twitter.com/JGJ264RfQ3— Yaniv Turgeman (@YanivTurgi)November 18, 2020
בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות תועד בן שטרית נואם במהלך הפגנה נגד ראש הממשלה: "בשנות ה-30 היה צורר ליהודים בגרמניה, והוא התנהג בדיוק כמוך, שיסה הסיט והרס".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו