סערת פריסיליה קשתי: "מאחל לה שתחזור לכלא בקרוב"

בעקבות הסרטון של האסירה המשוחררת פריסיליה קשתי בלימוזינה, הוצפה הרשת בתגובות קשות מאוד • "בושה, כואב בשביל המשפחה של הנפטר"

פריסיליה בלימוזינה // צילום מסך // הלימוזינה חיכתה לה ביציאה מהכלא

פריסיליה קשתי, כוכבת הרשת ובת דודו של כוכב הריאליטי טום קשתי, השתחררה היום (רביעי) מכלא נווה תרצה, לאחר שהעונש בן 24 החודשים שנגזר עליה קוצר בשליש, תוצר של שחרור מנהלי שנבע בין היתר מצפיפות יתר בכלא.

כזכור, על קשתי, נגזר עונש מאסר של 24 חודשים לאחר שעל פי הנטען בכתב האישום שהוגש נגדה בשנת 2015, דרסה והפקירה למוות את דוד מזרחי ז"ל בן ה-82 בראשון לציון.

קשתי זכתה עוד בתקופת מאסרה לביקורת ציבורית זועמת, כשהמשיכה לתפעל את חשבון האינסטגרם שלה מתוך הכלא, ולהעלות פוסטים המציגים חיי זוהר נוצצים, חופשות יוקרתיות ובילויים מנקרי עיניים.

עם יציאתה מכתלי כלא נווה תרצה, סירבה קשתי לענות לשאלות העיתונאים שהקיפו אותה וביקשו את תגובתה, ומהרה להיכנס ללימוזינה מפוארת שהמתינה לה. את הדרך לביתה, הקפידה לתעד בסטורי שעלה לאינסטגרם, וכצפוי התגובות הזועמות לא איחרו להגיע ואף הציפו את הרשת.

צילום: מתוך האינסטגרם של פריסיליה קשתי

"עונש מגוחך למקרה חמור. אין ענישה או הרתעה. מאחל לה שתחזור לכלא בקרוב", זעם גולש אחד כשאלפים אחרים מחזקים את דבריו ומוסיפים: "בושה לנו כמדינה וכחברה" , "למה נותנים לה במה ופרסום? מי היא בכלל? מה זו השערורייה הזו שהיא הרגה בן אדם וזוכה לבמה ופרסום כזה? גם אם הפרסום שלילי, מי ממן את כל הדבר הזה סביבה?", תמהה גולש אחר.

תגובות רבות אחרות הצטברו ברחבי הרשת והביעו סלידה מניקור העיניים, רגע אחרי היציאה מהכלא. "בושה, אלוהים, איזה בושה. מזעזע. נתנו לך לצאת מוקדם (מה שלדעתי זה אסון בפני עצמו). המינימום שאת יכולה לעשות זה להגיד תודה בשקט. להוריד פרופיל.

"היא לא נרגעת, גם אחרי שיוצאת. במקום להוריד פרופיל היא ממשיכה עם החוסר כבוד. גועל נפש".

"וואלה יופי, להרוג בנאדם ולצאת בגלל התנהגות טובה. מערכת משפטית של בובספוג וממשלה קרקס".

"מה זה הדור המגעיל הזה... איכס! שום ענווה. יצאת מהכלא, תשקמי את חייך. מפה ועד להזמין לימוזינה כאילו חזרת מטיול אחרי צבא... מחריד בעיניי!".

"איזה זלזול ענק במשפחה! טוב שלא באו במטוס פרטי!".

"אין לה אלוהים... לא לה ולא לכל מי שקשור אליה".

"יצאה מהכלא וישר לסטורי. קודם כל מתביישת שיש לה ככה עוקבים ושנותנים לזה יד ומעבר לזה, בושה שהיא יצאה מהכלא. משתתפת בצער המשפחה של הנפטר".

"אני דווקא ממש בעד שלימוזינה אספה את כוכבת הרשת - פריסיליה קשתי, שהשתחררה היום מהכלא אחרי שדרסה קשיש. כי מישהו צריך לפרנס את תעשיית הגלאם בימים קשים אלו", כתב בציניות גולש נוסף. "ויותר חשוב, מישהו גם צריך לדאוג שהבחורה הזאת לא תנהג יותר".

"שום דבר כבר לא יפתיע אותי. פריסיליה, היא בדיוק המראה של החברה שלנו. חברה ששמה דגש על חומרנות, פרסום ותהילה, במקום על יחסים טובים ודאגה לזולת. חברה שבה מנצלים את הזולת עד תום, בשביל בצע כסף. כמה כאב, עד לאן התדרדרנו. מקווה שנתעורר ונקבל כולנו חינוך מחדש. כי אחרת אנו מאבדים צלם אנוש", כתב ביאוש גולש אחר.

"מי מינה אתכם לשופטים?". התגובה של סמיון גרפמן // צילום מסך
"מי מינה אתכם לשופטים?". התגובה של סמיון גרפמן // צילום מסך

אחיה של פריסיליה קשתי בדרך ל"האח הגדול"

לצד אלפי התגובות הזועמות, היה גם מי שניסה להגן על קשתי, בהם כוכב הרשת סמיון גרפמן, שכתב: "מי מינה אתכם לשופטים? היא קיבלה עונש והיתה בכלא על מעשיה החמורים, ובכך שילמה את חובותיה לחברה. לא מכיר אותה אישית, אבל זכותה עכשיו להתחיל את חייה עם דף חדש. מאחל לה בהצלחה, וגם לכולנו לדעת ‏מתי לסלוח, במיוחד כשהבן אדם כבר שילם את המחיר על המעשים שלו", כתב השורד במיל', וזכה בתגובה למתקפה מצד מאות גולשים שזעמו על דבריו.

גולשים אחרים טענו כי קשתי זכתה לשחרור מוקדם בין היתר בשל שמועות על כך שהיא צפויה להיכנס לבית "האח הגדול" בעונה הקרובה (כשחלקם הכריזו כי אם אכן יש אמת בכך, יחרימו את העונה). אנחנו דיווחנו לכם כי דווקא אחיה אלימלך הוא זה שצפוי להיכנס לבית "האח הגדול".

• כך הרסו בארץ את "הזמר במסכה"

עוד גולשים זעמו כי מספר העוקבים שלה באינסטגרם במגמת עלייה והם צופים כי זה רק ימשיך. "אין חמלה אין מוסר אין ערכים אין תרבות וכבוד. דור שרובו נבנה על אשליה, ריקנות ושום דבר. והכי עצוב שעכשיו בטח עולים לה העוקבים באינסטגרם. כואב בשביל המשפחה של הנפטר שצריכים להיחשף לטמטום הזה".

"התנהגות בזויה, אבל הקארמה תרדוף אותה. מי שעושה מעשה כזה נפשע ומתנהג ככה באופן מופגן בלי להתחשב במשפחה, ישלם", סיכם גולש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר