pixabay

ניהול מוניטין ברשת: למה צריך את זה?

כל בעל עסק, אנשי עסקים או אנשי ציבור יודעים דבר עיקרי אחד: ניהול מוניטין באינטרנט הוא הדבר הכי חשוב כבר למעלה מ 20 שנה. רושם ראשוני ושמירה על התדמית שהיו נחלת פה לאוזן, שיחה טלפונית או הגעה ופגישה פרונטלית עברו לזירה האינטרנטית, זירה הכוללת תחרות בלתי נפסקת ומתחרים המחפשים את הנפילה שלכם

איך תוצאות החיפוש בגוגל והמידע מהרשתות החברתיות יכולים להפוך אתכם למבוקשים? כיצד הכוח הגדול של האינטרנט יכול לפגוע לכם בעסקים או לגרום לפשיטת רגל תוך זמן קצר? ואיך מומחה לניהול מוניטין יכול לטפל בבעיה של מוניטין שלילי ברשת?


לטוב ולרע: הכוח הגדול של גוגל והרשתות החברתיות
ניהול מוניטין ברשת האינטרנט מסייע לעסקים ואנשי ציבור להגדיל את כוחם מול המתחרים, לחזק את המוניטין שלהם ולהצליח למשוך יותר לקוחות או אהדה בקרב קהלים באוכלוסייה.
באמצעות הכוח הגדול של גוגל והרשתות החברתיות ניתן להתחרות על ביטויי חיפוש מענף מסוים וכן לחזק את המוניטין בקרב חיפוש שם עסק/חברה או שם של בן אדם.
תוצאות חיוביות בגוגל עם תוכן מותאם הממוקם גבוה בצורה אורגנית (ניתן גם בצורה ממומנת לקמפיינים זמניים), מאפשר לכל גורם המחפש אחריכם להתרשם מכם לחיוב ולקבל תחושת אמינות ומקצועיות בתחומכם.


אל מול הכוח הגדול שיכול להפוך אתכם לגדולים ומצליחים, מנוע החיפוש של גוגל יכול להפוך בקלות לרעתכם אם התדמית שלכם נפגעה כתוצאה ממוניטין שלילי באינטרנט.
תוצאות חיפוש שליליות יכולות להופיע בגוגל כתוצאה מאזכורים נגטיביים רבים (בהם שמכם או שם החברה שלכם מופיע): כתבות שליליות באתרי חדשות ותוכן, פוסטים וסרטונים שליליים ברשתות החברתיות, פסקי דין בהם אתם מופיעים, תמונות לא מחמיאות בתוצאות החיפוש, ביקורות לא מחמיאות עליכם בגוגל ביזנס ואתרי הביקורות הנוספים וכל תוכן שלילי עליכם המופיע באתרים ברשת.
מוניטין שלילי באינטרנט יכול להגיע ברמות משתנות ובכל רמה הטיפול במוניטין השלילי הוא מאתגר, כדי לטפל במוניטין השלילי מומחה לניהול מוניטין יהיה חייב לעבוד קשה באמצעות תוכנית פעולה אסטרטגית שיווקית שתסייע לו לדחוק את המידע השלילי ולעלות מידע חיובי ומותאם אישית, כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.


למעשה, ניהול מוניטין נכון מאפשר לבעל עסק או לאיש ציבור לשמור על תדמיתו ברשת נקייה מאזכורים שליליים, ואפשרות להחליט מה יהיה כתוב בגוגל שרושמים את שם המותג או את שם האדם הפרטי. לדוגמא: אם נחפש “ישראל ישראלי” אנו נמצא 10 תוצאות חיפוש שונות בעמוד ה-1 של גוגל. במידה ו”ישראל ישראלי” ירצה שמספר דברים לא יופיעו בעמוד ה-1 בגוגל תחת שמו אפשר לעשות זאת ולהעלות תכנים אחרים במקום. זו פעולה שנקראת ‘ORM” ובה מדחיקים או מוחקים את הדברים הלא רצויים ומעלים במקומם תכנים חיוביים אחרים שיתפסו את 10 התוצאות הראשונות בגוגל.


 


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...