בשנים האחרונות, רשת "ברגר קינג" ברחבי העולם חרטה על דגלה את השימוש בקריאייטיב ובטיזינג שנועד לגרות וקצת "לשגע" את העוקבים והמכורים, שצמאים לכל שינוי במנה, ספיישל חדש או כל דבר מפתיע ושובר שגרה שמציעה הרשת.
לפני כשבוע צייץ עמוד הטוויטר של הרשת ביפן תמונה מטושטשת של המבורגר כטיזר לקראת השקת ספיישל חדש, עליו לא נמסר אף פרט למעט תאריך ההשקה. הציוץ הפך לוויראלי תוך דקות ספורות ועורר ברחבי יפן ואף מחוצה לה, גל של ניחושים על מה מכיל ההמבורגר החדש, הגיעה החשיפה.
מדובר, לא פחות ולא יותר, מהמבורגר העשוי מצ'יפס. תפוחי אדמה שטוגנו בציר בשר בקר ללא תוספות אחרות. הטעם, כך נמסר, מעט שונה מצ'יפס, כך שניתן להזמין אותו כתוספת, במיוחד בסניף היפני של הרשת העולמית, בו מוכרים צ'יפס בתוספת צ'ילי או בתוספת בשר.
ホクホクのフレンチフライとビーフ100%のミートソースをサンド!
ザ・フェイク・バーガー!本日発売!
おいしいだなんて信じられない?
ウソかマコトか、真実は味にあり!#バーガーキング pic.twitter.com/7hU4p5dOb9— バーガーキング・ジャパン (@BURGERKINGJAPAN) October 23, 2020
אחרי הקידום האגרסיבי ברשתות החברתיות והחשיפה היחסית דרמטית, הגיעו גם התגובות, שהיו די מעורבות. רבים, כך נראה, ציפו שהספיישל הדו שבועי יהיה בשורה טבעונית או צמחונית, אך מנגד לא לגמרי התאכזבו מה"פייק בורגר" החדש והמסקרן של הרשת. "זה נראה טעים אבל לא הייתי קורא לזה המבורגר", כתב אחד מהם ולמעשה סיכם הכל.
בחברה עצמה צפו את התגובות המעורבות ואפילו כתבו בציוץ המדובר "מאמינים שהמנה הזו טעימה? הכל תלוי בטעם שלכם". בכל מקרה המהדורה המיוחדת הזו תהיה זמינה במדינה עד ה5 בנובמבר בלבד, כך שלנרתעים לא נותר עוד זמן רב לסבול.
זו לא הפעם הראשונה, אגב, שהרשת "משתוללת" עם מנות חריגות במדינות אסיה. בספטמבר האחרון הושק "וופר שוקולד" בסניפי הרשת בטייוואן ודווקא די הצליח, למרות שמדובר היה במתיחת 1 באפריל שיצאה משליטה ולא רק שהחלה להימכר ברצינות, אלא גם הפכה לאחת הפופולאריות של הרשת.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו