יפות שבא לבכות: הכירו את משתתפות "אהבה חדשה"

ארבע רווקות יעברו לגור למשך שלושה ימים עם גבר שמעולם לא הכירו • האם תצא מזה אהבה חדשה? • הכירו את רוני, רונה, נועה ונעה

צילום: נוי דקל ואוהד רומנו // משתתפות "אהבה חדשה"

אחד האתגרים של רווקות ורווקים בתקופת הקורונה הן היציאה לדייטים. בשנה האחרונה יצאנו ונכנסנו מסגרים והקושי ביצירת פגישה עם אנשים חדשים התעצם.

תחשבו כמה מעניין היה אם במקום להיפגש לדייט של שעתיים בחוץ, הייתם יכולים להסתגר עם האדם בבית שלכם. בלי להפר שום הנחיות, אבל עם היכולת להכיר אותו באמת. ובכן, דווקא בלי שום קשר לקורונה, זה בדיוק מה שעושה התוכנית "אהבה חדשה" שתעלה הערב (חמישי) ברשת 13.

במהלך התוכנית, ארבע רווקות שרוצות למצוא אהבה עוברות לגור יחד במתחם מגורים, כל אחת בדירה משלה. כל אחת מהבנות תפגוש לראשונה את הגבר שעמו תעבור דייט אקסטרימי במיוחד: שלושה ימים רצופים, בהם בני הזוג יהיו בלתי נפרדים האחת מהשני. לאחר אותם שלושה ימים, כל אחת תהיה חייבת להחליט האם להמשיך להכיר את הגבר ששודך לה או לתת הזדמנות למישהו אחר. הזוגות יעברו תהליך מואץ ואינטנסיבי ובעזרת מומחים שילוו את הבנות, ילמדו על עצמם בתוך מערכות יחסים ובכלל.

רגע לפני שעולה תוכנית השידוכים החדשנית והמסקרנת לאוויר, הכירו את ארבע הנשים שיובילו אותה.

נועה יונני

נועה יונני // צילום: נוי דקל
נועה יונני // צילום: נוי דקל

נועה יונני, 30, משפטנית במשרד רו"ח. נולדה וגדלה באשקלון. לדבריה, המשפחה והסביבה בה גדלה דחפו אותה מגיל צעיר לכיוון של חתונה וילדים. היא מצדה חלמה תמיד להיות אשת קריירה מצליחה וגם חטפה לא מעט ביקורות מצד משפחתה, על כך שהזוגיות והמשפחה לא במקום הראשון אצלה. בעקבות הלחץ של הסביבה היא מצאה את עצמה שוב ושוב במערכות יחסים כושלות.

כיאה לבחורה שגדלה בעיר על שפת הים, לנועה יש תמונות רבות בבגד ים. עם זאת, במפתיע, היא התוודתה לאחרונה שהיא לא יודעת לשחות, אבל השבוע החליטה לתקן את העניין וללמוד כיצד לעשות זאת.


View this post on Instagram

A post shared by Noa Yonani (@noa_yonani) on Oct 6, 2020 at 6:26am PDT

רוני נדלר

רוני נדלר // צילום: נוי דקל
רוני נדלר // צילום: נוי דקל

רוני נדלר, 29, שחקנית זמרת ויזמית. מגיל קטן רוני כיכבה על במות הפסטיגל ובהצגות ילדים שונות ועבדה קשה כדי לעזור למשפחתה שחוותה משברים כלכליים. בשנים האחרונות עשתה הסבה ליזמות בתחום ההייטק. מאז שהוריה התגרשו רוני גרה עם אביה ועוזרת לו באחזקת הבית.

ראשית, בואו נדבר על זה שמדובר באוס מהסדרה האהובה "הילדים מגבעת נפוליאון". זהו, אפשר להמשיך. ובכן, כמתבקש מהדמות המוכרת של התוכנית, הפיד של נדלר עמוס בשלל צילומים שלה להפקות שונות, תיעודים שלה שמחה ומקפצת על במות של מופעי ילדים וכמובן מדגמנת שלל תמונות נוגות וחביבות בסגנון "לא הסתכלתי וצילמו אותי באקראי".


View this post on Instagram

A post shared by Roni Nadler (@roni_nadler) on Aug 27, 2020 at 7:40am PDT

רונה נאמן

רונה נאמן // צילום: נוי דקל
רונה נאמן // צילום: נוי דקל

רונה נאמן, 32, מנהלת מדיות חברתיות. היא נולדה וגדלה בראשון לציון, החלה לדגמן בגיל שלוש ובגיל 12 השתתפה בתוכנית כישרונות צעירים. היום, היא עובדת בתחום השיווק וניהול עמודים ברשתות חברתיות. רוב חייה מצאה את עצמה במערכות יחסים שפגעו בה וגרמו לה להיסגר ולפחד מקשרים עם בני זוג.

נראה שרונה היא בחורה מלאת תנועה, חופשיה ומאושרת – ההסבר היחיד לנטייה שלה להניף את ידיה בשלל תמונות שהיא מעלה. חוץ מזה, מצאנו אותה מציגה כמה לוקים שונים, מצטלמת לפרסומות, מבלה קצת בבגד ים ובאופן כללי מדגמנת חיים פוטוגניים למדי, בדיוק כמו שאוהבים באינסטגרם.


View this post on Instagram

A post shared by Rona neeman רונה נאמן (@ronaneeman) on Sep 20, 2020 at 1:27am PDT

נעה כסיף

נעה כסיף // צילום: נוי דקל
נעה כסיף // צילום: נוי דקל

נעה כסיף, 33, מאמנת כושר (כן, יש עוד נעה). גדלה בגבעת אלה וחיה עם אמה. לפני ארבע שנים חוותה פרידה מאהבה גדולה שלא צלחה. לאחר הפרידה, היא עברה לתל אביב והחלה להתאמן כדי לצאת מהדיכאון, שם מצאה את ייעודה. בשנתיים האחרונות היא עובדת כמאמנת כושר וחיה חיי רווקות תל אביביים סוערים. עד היום היא מרגישה שהעובדה שגדלה בלי דמות אב משפיעה על יחסיה עם גברים.

אמאל'ה ואבאל'ה, איזו בחורה ספורטיבית. כל תמונה שנייה בעמוד האינסטגרם שלה מציגה גוף מעוצב לתפארת בשלל תרגילים שגורמים לנו להחזיר את הבן אנד ג'ריס למקפיא. פה ושם היא גם מדגמנת מול נופים יפים ומבלה עם הכלבה החמודה שלה פיונה. אולי גם פיונה מחפשת אהבה?

• האם המתעלל בכלב עבר התקף פסיכוטי?

• "צריך לסרס אותך": סלבס מגיבים למתעלל בכלב

• בלעדי: הצצה לחיים החדשים של ציפי רפאלי

צילום: מתוך האינסטגרם של נעה כסיף
צילום: מתוך האינסטגרם של נעה כסיף
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר