הסרת נקודות חן ושומות: כל המידע והמרכזים המתקדמים לטיפול

האם הסרת נקודות חן כרוכה בכאבים? האם הטיפול בלייזר בטוח? האם יישארו צלקות? אז היכן מומלץ לעבור טיפול הסרת נקודות חן ושומות בלייזר? המדריך המלא

בשנים האחרונות נוספו טכנולוגיות חדשות בתחום היופי והאסתטיקה

לרבים מאתנו קיימים סימנים שונים על גבי העור. עם חלקם נולדנו לרבות כתמי לידה ונקודות חן וחלקם נוספו במהלך שנים כגון: צלקות, יבלות, כתמי עור, שומות ועוד.

ברוב המקרים, נגעים אלו אינם מהווים סכנה בריאותית והסיבות העיקריות להסרתן הן אסתטיות (פוגעות בדימוי העצמי כשהן מממוקמות באזור חשוף) או פונקציונליות (כאשר קיימת רגישות באזור הנגע, קושי בגילוח, ענידת תכשיט ועוד).

בשנים האחרונות, נוספו טכנולוגיות חדשות בתחום היופי והאסתטיקה. טכנולוגיות אלו מאפשרות הסרת נקודות חן ושומות בהצלחה וללא הותרת סימנים או צלקות. את הטיפולים המתקדמים מומלץ לעבור על ידי מומחים בעלי ידע וניסיון במרכזים אסתטיים מובילים ברחבי הארץ שעליהם נפרט בהמשך.

להכיר את טכנולוגיות הלייזר המתקדמות לטיפול בהסרת נקודות חן ושומות // צילום: FREEPIK

מה ההבדל בין נקודות חן ושומות?

נקודות חן ושומות הן נגעי עור שצבעם עשוי להופיע בגווני אדום או חום בהירים או כהים. נגעים אלו יכולים להיות קטנים ובודדים, בולטים מעל פני העור או שטוחים, גדולים ורבים. בעוד נקודות חן מכילות מלנוציטים  (הצטברות של תאי מלנין האחראי על צבע העור) שומות מכילות תאי נבוס (תאי עור). שומה היא גידול שפיר והיא מופיעה בגוון אדמדם או חום. לשומה גבולות ישרים ומתוחמים היטב. הן שומות והן נקודות חן הן גידולים שפירים שאינם מסכנים את הבריאות אלא אם כן חל בהם שינוי עליו יורחב בהמשך.

מתי נקודות חן או שומות צריכות להדאיג אותנו?

כאשר נקודת החן או השומה מגרדת, משנה את צבעה, גודלה משתנה ועולה על 6 מ"מ, כאשר מופיע דימום או גרד ישנו צורך לבדוק את השומה ולשלול חשד לממאירות. כאשר קיים חשד לנגע ממאיר משתמשים בשיטה כירורגית לצורך הסרתה וזאת על מנת לאפשר שליחתה לבדיקה פתולוגית.

כל השיטות להסרת נקודות חן ושומות שפירות מסיבות אסתטיות

הסרת נקודות חן ושומות באמצעות גלי רדיו.

הטיפול האסתטי מתאים בעיקר להסרתן של נקודות חן ושומות השפירות המורמות/ בולטות מעל העור. באמצעות הטכנולוגיה, מחומם אזור הנגע ומתבצעת החלקה של נקודות חן ללא דימום לגובה העור. ההסרה מתבצעת ללא חיתוך והתוצאה המתקבלת היא אסתטית ללא סימן או צלקת וזאת הודות להליך ההחלמה הטבעי של העור עליה היא מבוססת.

הסרת נקודות חן ושומות באמצעות סילקודרם או חנקן נוזלי 

טיפול זה מתבצע באמצעות חומצות אורגניות המבוססות על יוני נחושת המשמשים לטיפול בהסרת נקודות חן להסרה אסתטית. הטיפול גורם לכוויה באזור הנגע ולעיתים מותיר צלקת בהירה.

הסרת נקודות חן ושונות בשיטה כירורגית

היתרון המרכזי בשיטה זו הוא האפשרות להסיר את הנגע בשלמותו ולאחר מכן לשלוח אותו לבדיקה פתולוגית ולאבחן אותו כשפיר או ממאיר. חסרונותיה הבולטים של השיטה הם החיתוך העמוק והשימוש בתפרים המותירים צלקת גדולה יחסית לנגע.

קדמת הטכנולוגיה בהסרת נקודות חן ושומות לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר 

בשנים האחרונות, חל מהפך של ממש בטיפולי הסרת נקודות חן ושומות כאשר את מקומן של השיטות הקודמות תופסות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר המביאות לתוצאות אסתטיות מושלמות. בטיפולי הסרת נקודות חן ושומות מטפלים טובי הרופאים המומחים במרכזים האסתטיים המובילים בארץ, להם ניסיון רב בטיפולים באמצעות טכנולוגיות הלייזר מהחברות המתקדמות בעולם כגון סינרון קנדלה ופוטונה לייזר. טכנולוגיות אלו, מאפשרות הסרתם של כל סוגי הנגעים בעור כגון הסרת נקודות חן, הסרת שומות, הסרת כתמי לידה, הסרת כתמי פיגמנטציה, הסרת קסנטלזמות ועוד וזאת תוך קבלת תוצאה אסתטית במיוחד המתבטאת במראה עור אחיד וחלק ללא צלקות.

כיצד מתבצעת הסרת נקודות חן ושומות עם טכנולוגיות הלייזר המתקדמות?

טיפול הסרת נקודות חן בלייזר באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות, מאפשר רמת דיוק והצלחה גבוהים ביותר ללא צורך בהתערבות כירורגית. הטכנולוגיות מאפשרות יצירת חימום נקודתי ומדויק באמצעות נקודות מיקרוסקופיות על גבי נקודת החן, השומה או נגע העור המביאה להיווצרות של גלד המתייבש ומתקלף ובתוך זמן קצר באמצעות הליך ההחלמה הטבעי של העור האורך שבועיים, מתחדש העור ללא הותרת סימן או צלקת.

זהו הליך מבוקר המווסת את אורך הגל ואת מידת החום על פי סוג הנגע ואינו פוגע בעור סביבו. זוהי שיטה הנחשבת למתקדמת והיעילה ביותר להסרת נקודות חן ונגעי עור המביאה לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר ללא סימן או צלקת.  ברוב המקרים יש צורך בטיפול אחד בלבד.

אבחון של הסרת נקודות חן ושומות על מנת לשלול חשד לממאירות // צילום: FREEPIK 

כל היתרונות של טיפול הסרת נקודות חן ושומות באמצעות טכנולוגיית הלייזר 

בין היתרונות הבולטים של טיפולי הסרת נקודות חן ושומות באמצעות טכנולוגיות הלייזר היא העובדה כי היא הטיפול מתבצע באופן מבוקר שאינו פוגע בשכבה הפנימית של העור. הטכנולוגיה מתבססת על תהליך ההחלמה הטבעי של העור המביא להחלמתו והתחדשותו ולקבלת התוצאות האסתטיות הטובות ביותר ללא סימן או צלקת.

בנוסף, הטיפול מאושר בתקנים המחמירים ביותר הן של משרד הבריאות והן של ה-FDA. לרוב, מסתיים הטיפול בפעם אחת בלבד ללא צורך בטיפול חוזר. ההחלמה מהטיפול היא מהירה ומאפשרת חזרה מהירה לשגרה כבר באותו יום.

נותנים למומחים לטפל בכם יופי 

רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית מציעה לכם את הטיפולים המובילים והמתקדמים ביותר להסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור. המרכזים המובילים של הרשת בפריסה ארצית, מאפשרים לכם לקבל טיפולים מתקדמים קרוב לביתכם עם טובי הרופאים והמומחים המתמחים בהסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור בטכנולוגיות הלייזר המובילות והמתקדמות בעולם כגון סינרון קנדלה ופוטונה לייזר המאפשרות קבלת התוצאות האסתטיות הטובות ביותר ללא צלקות וללא סימן. מעוניינים בהסרת נקודות חן ושומות?

קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום עם המומחים שלנו בסניף הקרוב לביתכם וקבלו את כל ההדרכה והמידע אודות טיפול הסרת נגעי עור ושומות בלייזר בהתאמה אישית לגודל הנגע ומיקומו לצורך קבלת תוצאות מדהימות והכל במחירים חסרי תקדים.

אם גם אתם מעוניינים להסיר נקודות חן ושומות

ורוצים להכיר את המרכזים המובילים לטיפול:


לפרטים נוספים הקליקו כאן

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר