פייסבוק הודיעה אתמול (שבת) כי הוסיפה לשירות הווידאו שלה, פייסבוק Watch (ווטש), אפשרות לצפייה בקליפים רשמיים של זמרים מוכרים כחלק מהסכם שותפות עם חברות מוסיקה גדולות - כמו סוני מיוזיק, יוניברסל מיוזיק גרופ, וקבוצת וורנר מיוזיק. הצפייה זמינה תחילה בארה"ב הברית בלבד.
מדובר בשינוי ענק לפייסבוק, שעם ההשקה הזו נכנסת לתחום בו שולטת יוטיוב ללא עוררין, והולכת מאוד לאתגר אותה. אל הסרטונים ניתן לגשת בקטגורית Watch, והם יחולקו לפי ז'אנרים, אמנים, מצבי רוח - ואפילו יהיו זמינים בדף הפייסבוק של הזמרים החתומים באחת מהחברות שבהסכם.

"בעזרת סרטוני מוסיקה רשמיים בפייסבוק, אנו יוצרים חוויות חברתיות חדשות שהם יותר מסתם צפייה בסרטון", נכב בבלוג הרשמי של הרשת החברתית. בפייסבוק מציינים כי ניתן גם לעקוב אחר האמנים האהובים ולהישאר מעודכנים ולראות את הקליפים האחרונים שלהם בפיד.
בתוך כך, בפייסבוק מציינים כי בהמשך התוכן יותאם באופן אישי על סמך טעמו של המשתמש והאמנים שאחריהם הוא עוקב. נכון לעכשיו לא ידוע מתי, ואם בכלל, השירות יופץ מחוץ לארה"ב.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו