מותג בגדי הים הנחשק באיטליה מגיע לארץ

ריהאנה ואריאנה גראנדה כבר התאהבו: המותג היוקרתי Oséree מגיע לפקטורי 54 עם בגדי ים בהשראת שנות ה-90 וה-80, וזה נראה מהמם

מותג בגדי הים האיטלקי Oséree, שהפך לנחשק בקרב לא מעט מפורסמות ואושיות אופנה, יימכר כעת גם בישראל.


View this post on Instagram

A post shared by Oséree (@osereeswimwear) on May 22, 2020 at 3:55am PDT

רשת פקטורי 54 תשווק את ליין בגדי הים של המותג בחנויות ובאתר. מדובר במותג שהוקם לפני חמש שנים על ידי שתי יזמיות אופנה צעירות שהחליטו להביא לשוק בגדי ים שונים ממה שנראה עד כה על החוף.

המותג מתאפיין בגזרות של בגדי ים בקווים מינימליסטיים נקיים עם כתפיות דקות. ייחודם הוא בד הלורקס המנצנץ שמהם הם עשויים. בגדי הים גם מתאפיינים בצבעוניות עזה של גווני זהב, בורדו, כחול, סגול, ירוק ועוד.


View this post on Instagram

A post shared by @romanovapoly on Jul 15, 2020 at 1:29am PDT

העונה, המותג  הפך למאוד מבוקש, והסיבה לכך היא שניתן ללבוש את הסט גם על החוף וגם כפריט אופנתי למראה סקסי. ניתן לראות באינסטגרם מפורסמות ובלוגריות אופנה רבות שהתאהבו במותג. למשל ריהאנה עם טופ ירקרק מנצנץ מתחת לחולצת שיפון שקופה ואריאנה גרנדה בדגם של בגד ים שלם בגוון שחור בשילוב חצאית סאטן.


View this post on Instagram

A post shared by BEACHFLAMINGO.COM (@beach_flamingo) on Jul 14, 2020 at 4:47am PDT

קולקציית קיץ 2020 של המותג היא מעין מחווה לסגנון שהיה מזוהה עם הסופרמודלס האייקוניות של שנות ה-90 עם דגש על בדי הלורקס והסריגים המנצנצים של אותה תקופה. הקולקציה מציגה מסע בזמן אל דגמי הגזרות הגבוהות של התחתונים משנות ה-70, דרך טרנד בגדי הגוף וסגנון הגלאם שאפיין את שנות ה-80 ועד למראה הגזרות הספורטיביות של  בגדי הים המשולשים של שנות ה-90. טווח מחירים: 829-1,100 שקלים. להשיג באתר וברשת חנויות פקטורי 54 .

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר