דרישות מחמירות מהנוסעים - קטאר איירווייז //

לא רק מסיכה: הדרישה של חברת התעופה מהנוסעים

ענף התעופה בקריסה והחברות מנסות לגרום לנוסעים להרגיש בטוחים • הנוסעים יצטרכו הגנה כפולה במהלך כל הטיסה

רוב חברות התעופה בעולם הגבירו את אמצעי הבטיחות בכל הקשור להידבקות בנגיף הקורונה. חלק מחברות התעופה ביטלו את המושב האמצעי בכל שלישייה, רוב חברות התעופה מחייבות לעטות מסיכות ולא מעט מהן גם לא מגישות ארוחות חמות או אלכוהול במהלך הטיסה.

חברת התעופה קטאר איירווייז, אחת מחברות התעופה העשירות והמובילות בעולם, הודיעה כי המסיכה שהנוסעים עוטים במהלך כל הטיסה לא מספיקה לה. בחברת התעופה מחיביים את כל הנוסעים להרכיב מגן פנים שקוף מעל המסיכה.

כיסויי הפנים שיחולקו לפני הטיסה // צילום: קטאר איירווייז
כיסויי הפנים שיחולקו לפני הטיסה // צילום: קטאר איירווייז

מגן הפנים מחולק על ידי חברת התעופה לפני העלייה למטוס, מותר להסיר אותו ואת המסיכה בזמן ששותים ואוכלים, אך מיד לאחר מכן להחזירם. מי שפטור מהדבר הזה הם נוסעי מחלקת העסקים. הסיבה לכך היא בעיקר בגלל המקום המרווח יותר שקיים במחלקת העסקים במטוסי החברה. מחלקת העסקים של קטאר איירווייז נחשבת לאחת מהמפנקות בעולם.

החברה מחלקת מגני פנים בשתי מידות, האחת למבוגרים בעיצוב משעמם עם מסגרת שחורה. לילדים עיצבו מגן פנים מיוחד ומצועצע עליו נכתב "קמיל רוצה שתישארו בטוחים" עם פניה של הדמות המצוירת. גם דיילי החברה מצויידים בחליפות מיגון לצד ההגנה באזור הפנים.

בלא מעט חברות תעופה בעולם וביניהן גם בחברת ישראייר הישראלית, מחטאים את המטוסים באמצעות טכנולוגיות מיוחדות לאחר כל טיסה. בישראייר התהליך נמשך קצת יותר מחצי שעה, בחברות אחרות הזמנים דומים ובכך מסייעים בשמירה על בטיחות הנוסעים בכל הקשור להידבקות מנגיף הקורונה ומנגיפים אחרים שאמורים להיות מושמדים במהלך התהליך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו