"בית ספר למוזיקה": הכירו את הילדים

מי מהם כבר עכשיו פנוי להזמנת הופעות? מי קיבל פרגון מדנה לפידות? ומי עלול להיחשב כעסק שנפגע בקורונה? • אתם מכירים אותם מהריאליטי, אבל זו ממש לא הפעם הראשונה שלהם על במה • בואו להכיר

צילום: מסך // ילדי "בית ספר למוזיקה"

מרבית תלמידי מערכת החינוך אמנם רק יצאו לאחרונה לחופש הגדול, אבל הודות לאלוהי הפרוגרמינג וכמובן הקורונה שליוותה אותנו בחודשים האחרונים, העונה החדשה והרביעית של "בית ספר למוזיקה" (שתוכננה במקור לעלות לאחר פסח), עלתה אמש (מוצ"ש) לשידור. בשבועות הקרובים נאזין לילדים החמודים שישתתפו בה, אבל לא הסתפקנו במידע שהתוכנית סיפקה וחיפשנו גם בעצמנו. כיאה לזמרים הצעירים שהם, מצאנו כבר שלל תיעודים והופעות שלהם. ילדים זה פלא או מה?

עילאי וניתאי צרפתי // צילום: רונן אקרמן
עילאי וניתאי צרפתי // צילום: רונן אקרמן

smiley
smiley
עלאי ונתאי צרפתי בני
13 ו-8.5 (בהתאמה) מלוד

מה גילינו בתוכנית: שלשניהם יש יותר משם אחד - לעילאי קוראים גם ישראל ולניתאי קוראים גם יוסף חיים. אבא שלהם חזן בבית הכנסת, לאמא שלהם יש עסק לבגדי נשים, ובנוסף יש להם שתי אחיות. שניהם אוהבים את בית"ר ירושלים ועילאי אוהב לנגן על דרבוקה.

ומה מצאנו: ערוץ יו-טיוב שכולל שלל ביצועים משותפים שלהם כבר מ-2018. כן, מתברר ששני האחים כבר צמד וותיק (טוב נו, בערך). בין היתר ראינו שם ביצועים לשירי חפלות, שירים שמוקדשים לאמא ולאבא ואפילו כמה שירים של הכנת חתנים לחופה וחתני בר מצווה. זה אומר שגם הם עסק שנפגע בתקופת הקורונה?

מיקה משה // צילום: רונן אקרמן
מיקה משה // צילום: רונן אקרמן

smiley
smiley
מיקה משה בת
12 מכפר בלום

מה גילינו בתוכנית: היא מנגנת בגיטרה וכיאה לבת גילה (נגיד) אוהבת מאוד את מרגי והחדר שלה מלא בפוסטרים שלו. כל בני משפחתה אוהבים לשיר, אבל רק היא חולמת לעשות מזה מקצוע. אביה עובד ככרוז של קבוצת כדורסל, והיא אוהבת לבצע חיקויים מוזיקליים של זמרות מוכרות, כמו יובל דיין ונועה קירל.

ומה מצאנו: בעמוד הפייסבוק שלה (עמוד אמן, אלא מה?) מצאנו כבר מספר קאברים, שיר מפרויקט של "יד ושם" שבו לקחה חלק ואפילו ביצוע רחוב לשיר שביצעה בחוץ בעקבות הגבלות הקורונה. אה, ויש אפילו טלפון להזמנות! קירל עצמה לא הייתה עושה את זה טוב יותר.

יאיר רפאל // צילום: רונן אקרמן
יאיר רפאל // צילום: רונן אקרמן

smiley
smiley
יאיר רפאל בן
8.5 מתל אביב

מה גילינו בתוכנית: יש לו שני אחים והוא ילד סנדוויץ', ויש לו גם אוגר כי זאת החיה היחידה שאמו מרשה לו לגדל. הוא אוהב להכין תכשיטים, לצייר ולתפור במכונת תפירה קטנה שקיבל מהוריו. אחד החלומות שלו הוא להיות מעצב, אמן, צייר או סטייליסט. כדורגל? פחות מתחבר לו.

ומה מצאנו: לא הופתענו למצוא שלל ביצועים של יאיר המקסים - בין היתר בהופעה בערוץ 24 אצל ירון אילן, בטקסים שונים וגם קאברים שביצע, שאחד מהם אפילו זכה לשיתוף מהזמרת דנה לפידות. ברצינות, אילו עוד פסגות אפשר לכבוש עכשיו?

מתן הדאיה // צילום: רונן אקרמן
מתן הדאיה // צילום: רונן אקרמן

smiley
smiley
מתן הדאיה בן
12.5 מתל אביב

מה גילינו בתוכנית: הוא אוהב מאוד לקרוא, למשל את ספרי "חסמב"ה", "הארי פוטר" וקלאסיקות כמו "נשים קטנות", ואפילו היה שיאן הקריאה בספרייה בה הוא משאיל. חוץ מזה הוא לומד מוסיקה קלאסית ומנגן בפסנתר, בין היתר הודות לסבתו שהייתה מורה לכלי הנגינה. הוא אוהב סוגי מוזיקה שונים, מחווה אלברשטיין עד נועה קירל, והתכונה הבולטת שלו לדעתו היא שאפתנות.

ומה מצאנו: בין היתר מצאנו תמונות מהופעות שלו עם התזמורת האנדלוסית, ביצוע שיר ליום הזיכרון, ואפילו פרסום על הופעה שלו באירוע שבת עולמית מלפני כחצי שנה, בה כבר הוצג כ"מתן הדאיה מבית ספר למוזיקה". הכי ספוילר! ועוד בשבת! "לא תספיילר" מובהק.

הילי משייב // צילום: רונן אקרמן
הילי משייב // צילום: רונן אקרמן

smiley
smiley
הילי משייב בת
12.5 מבאר שבע

מה גילינו בתוכנית: היא שרה מגיל 4, לפיכך יש לה ניסיון רב (לפחות שמונה שנים!) בהופעות על במות וסיפרה שהיא מרגישה שהיא רוצה לחיות על הבמה. סבא שלה היה שחקן קולנוע בקווקז, אבא שלה עובד כטבח ואמא מנהלת חשבונות בעירייה.

ומה מצאנו: חיפוש קצר גילה לנו שהילי אכן למודת ניסיון והופעות רבות: היא השתתפה בתוכנית "הם גדולים" בהנחיית אלי יצפאן ובתחרויות שונות, שרה על במות בטקסים עירוניים ואפילו הכניסה חתן-כלה לחופה. אבל הפייבוריט שלנו? ביצוע שלה ל"מיס מיוזיק" של שרית חדד מ-2005 (כלומר, שיצא לפני שהילי נולדה). אפילו הכובע שם!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר