כלבים מעופפים

יוצאים לחופשה ורוצים לקחת גם את הכלב? • שירות חדש מציע ליווי VIP לחיית המחמד במטוס • נא להדק קולרים

צילום: בית הרופאים הווטרינרי מכבים // ד"ר איתן קריינר וחבר מוטס

 

נסעתם ללמוד בחו"ל וגיליתם שאתם לא יכולים להתרכז בלי הכלב האהוב? עשיתם "רילוקיישן" ולא הספקתם להכין את המסמכים של החתול בזמן לטיסה? אין לכם מה לדאוג, לא תצטרכו לוותר על החבר על ארבע. הסוכנות הישראלית להטסת חיות מחמד השיקה לאחרונה "שירות מלווה מוטס" לחיות מחמד שהבעלים שלהן לא יכולים לטוס איתן.

הסוכנות מספקת את השירות על בסיס שבועי ליעדים קבועים, אשר מותר להטיס אליהם אנשים וחיות יחד. בקרב הלקוחות אפשר למצוא דיפלומטים, סטודנטים, עיתונאים, אנשי עסקים, עולים חדשים ותושבים חוזרים. יש אפילו חיות מחמד שכבר הספיקו לטוס בשירות מלווה חיות מוטס הלוך ושוב. צוות מלווי החיות המוטסים כולל סטודנטים לווטרינריה, חיילים משוחררים ואוהבי חיות שנהנים לשלב טיול בחו"ל עם הליווי הצמוד של חיות המחמד, עד שאלה מגיעות בבטחה ובנוחות ליעדים שלהן.

"הלקוחות שלנו מתייחסים אל חיות המחמד שלהם כאל חלק מהמשפחה, ואנחנו מעודדים את המגמה הזו מתוך מחויבות אישית שלנו להפוך את עולם התעופה לסובלני יותר לאנשים עם חיות", מסביר ד"ר איתן קריינר, וטרינר מוטס, מייסד ומנכ"ל הסוכנות להטסת חיות. "ברגע שזיהינו את החשש והדאגה של לקוחות שלא יכלו לטוס עם חיית המחמד שלהם, הבנו שצריך להציע להם פתרון אנושי חלופי לקרגו (טיסת מטען). המודל שהתאים לצרכים שלנו היה של מלווה צמוד בדיוק כמו ליווי לילדים". 

איך זה עובד?

חיית מחמד ששוקלת פחות משמונה ק"ג (כולל הכלוב) עולה למטוס ועוברת את הטיסה בצמוד למלווה. חיה ששוקלת יותר מזה תצטרף למלווה על תקן של "מטען עודף": המלווה יישב בתא הנוסעים המרכזי והחיה תעבור את הטיסה בתא המטען. המלווה יהיה עם החיה עד לעלייה למטוס ויחבור אליה מייד עם הנחיתה. כמו כן הוא יוודא שצוות האוויר מודע לחיית המחמד בתא המטען ומספק לה את מידת החמצן הדרושה ואת הטמפרטורה הנכונה. 

כמה זה עולה?

בסוכנות להטסת חיות מחמד אומרים שעלות כרטיס הטיסה של מלווה מוטס, כולל התוספת עבור הטסת חיית המחמד, שווה לעלות טיסת מטען, ולפעמים אף זולה ב־200 עד 800 דולר. כל זה, כמובן, נוסף על השקט הנפשי והביטחון, שלהם אין מחיר. 

לפרטים נוספים: 1-800-220-555    www.terminal4pets.com

רוצים גם?

בימים אלה מגייסת הסוכנות להטסת חיות מחמד מלווים חדשים ומציעה הכשרה בשכר, עניין ואתגר.  

אוהבי חיות עם דרכון בתוקף וויזה לארה"ב מוזמנים לשלוח קורות חיים לדוא"ל     Info@terminal4pets.com

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר