שנת מאסר לרופא שביצע מעשה סדום בקטינים

ד"ר מאיר למפיט, רופא ילדים לשעבר הורשע בהסדר טיעון שלא כלל הסכמה לעונש • השופטת בהחלטתה: "פער הגילים זועק לניצול, 50 שנה מפרידים בינם"

ד"ר מאיר למפיט בבית המשפט, היום // צילום: אבי כהן

שופטת בית משפט השלום בתל אביב נעה תבור גזרה היום (רביעי) 12 חודשי מאסר בפועל על ד"ר מאיר למפיט בן ה-68, רופא ילדים לשעבר, שהורשע בהסדר טיעון, שלא כלל הסכמה לעונש, במעשה סדום בשני קטינים מתחת לגיל 16.

השופטת כתבה בהחלטתה: "המעשים מהווים פגיעה בערכים בסיסיים; הגנה על גופם של בני אדם וביתר שאת קטינים. פער הגילים זועק לניצול. 50 שנים מפרידים בין הנאשם לקטינים, מדובר במעשים מתוכננים". 

כתב האישום המקורי, ייחס לד"ר למפיט עבירות של מעשה סדום בקטין מתחת לגיל 16 בהסכמה וצריכת שירותי זנות של קטין. כאמור, למפיט החשוד בפדופיליה, מעשה מגונה והטרדה מינית, ביצע מעשי סדום בשני נערים בני 15 - ולאחד מהם אף שילם בתמורה 500 שקלים.

ד"ר מאיר למפיט בבית המשפט, היום // צילום: אבי כהן
ד"ר מאיר למפיט בבית המשפט, היום // צילום: אבי כהן

המעשים התגלו לאחר דיווח של צייד הפדופילים אבי דוביצקי שהתכתב עם הרופא באינטרנט, כשהוא מתחזה לנער בן 15.השניים קבעו להיפגש וד"ר למפיט נעצר במועד ובמקום שנקבע למפגש.

המשטרה אז גבתה את העדויות משני הנערים ובהמשך נערכו עימותים ביניהם לרופא. הוא הודה שנפגש עמם אבל הכחיש שידע שהם קטינים ונמנע מלהשיב לשאלה אם קיים עמם יחסי מין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר