אופס: חשף את המאהבת בשידור חי

מגיש חדשות פופולארי בספרד צילם תוכנית מביתו אך לא שם לב שהמאהבת שלו נקלטה בטעות בעדשת המצלמה • בת זוגתו, כוכבת ריאליטי מוכרת, זעמה: "התנהגות מבישה"

צילום: מתוך הרשת החברתית טוויטר // תקלה בשידור: המאהבת נחשפה במערומיה לצופים

לא מעט סיפורים פורסמו על תקלות של כתבים ושדרנים שונים בשידור חי – אולם הטעות של מגיש החדשות הספרדי הפופולארי, אלפונסו מרלוס, עלולה כעת לעלות לו ביוקר.   

הנושא החם ברשתות החברתיות בספרד בימים אלו, מלבד מגפת הקורונה כמובן, הוא ה"פאדיחה" שקרתה למגיש הידוע, שבזמן שצילם תכנית ששידר מביתו "נתפסה" בעדשת המצלמה אישה חצי עירומה, שאינה חברתו לחיים. למעשה, מדובר בעיתונאית אחרת מהתקשורת הספרדית, כאשר בת זוגתו של אלפונסו היא בכלל כוכבת ריאליטי מוכרת ויוצאת "אח הגדול" הספרדי, מרתה לופז.     

השידור עצמו הוגש היטב, אלא שצופים חדי עין הצליחו לזהות מאחוריו אישה חצי עירומה, שככל הנראה בטעות נכנסה לתוך הפריים. האירוע הפך מביך אף יותר כאשר שהצופים הצליחו לזהות כאמור כי מדובר בקולגה של מרלוס למקצוע, העיתונאית הספרדית המוכרת אלכסיה ריבאס. זו טענה בתגובה כי "אני ואלפונסו חברים כבר כמה שבועות". 

עוד ב"שווה קליק": 

הילדה ש"חזתה" את הקורונה לפני 102 שנה 

מרדף יקר: השליכו מיליון דולר כשנמלטו מהשוטרים

מהשלכות הסגר: החולדות הפכו לקניבליות 

ההפתעה שציפתה לזוג שחזר בימי הקורונה

כוכב הטלוויזיה הספרדי שמר על שתיקה נבוכה מספר ימים לאחר המקרה, אולם לאחר מכן התנצל בפני חברתו בתוכנית החדשות "אנה רוזה": "אם את חושבת שההתנהגות שלי הייתה לא בסדר ולא ראויה, אז אין לי שום בעיה להביע צער ולהתנצל עליה. לא הייתה לי שום מטרה לפגוע", אמר השדרן.   

מאוחר יותר טען מרלוס כי בעת הצילום החושפני הוא כבר היה לאחר פרידה מחברתו – אלא שבת הזוג הנבגדת טענה כי "עדיין לא נפרדנו כשהקטע צולם ומדובר בהתנהגות מבישה ולא נעימה".   

טרם ברור מה עלה בגורל הזוגיות של אלפונסו ולופז, והאם התקלה בשידור חי גרמה למערכת היחסים בינהם לעלות על שרטון. כל שנותר הוא לשוב ל"כתב ההגנה המפורסם" של רוס גלר מ"חברים" ולהזכיר: "הם היו בהפסקה!" 



 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר