"רציתי בת": אגם רודברג חושפת

השחקנית והדוגמנית הגיעה לצילומי קמפיין לחברת סקצ'רס וסיפרה על הרצון להיות אמא ועל השינויים שצפויים לה בקרוב

אגם רודברג נמצאת כבר בחודש חמישי להריונה הראשון. עד שתלד את בתה בקיץ, היא ממשיכה להצטלם לסדרות טלוויזיוניות, לשחק בתאטרון ולשדר עסקים כרגיל. "אמא שלי התעלפה כששמעה שאני בהריון", משתפת רודברג. "סיפרתי לה בשלב מאוחר יחסית כי לא רציתי שהיא תוציא את זה החוצה". 

צילום: משה בן שמחון

על ההחלטה לשתף את הבשורה באינסטגרם היא אומרת, "ידעתי שאני תיכף מצטלמת לקמפיין וכבר יראו בטן והעדפתי שלא יתחילו לשאול כל מיני שאלות".

רודברג מספרת כי היא כבר מוכנה להיות אמא. "רציתי להיות בהריון אחרי החתונה. התפללתי שתהיה לי בת ושמחתי לשמוע בבדיקות את מין הילוד". 

צילום: תום זכאי לוינקופף
צילום: תום זכאי לוינקופף

לשאלה איך הגיב בעלה דור לבשורה עונה רודברג, "הוא מאוד שמח, הוא פרטנר מקסים ואני מודה לאלוהים שיש לי אותו. במיוחד עם כל תסמיני ההריון שהיו בהתחלה, שכללו מצבי רוח מתחלפים, בחילות והקאות".

עובר לך בראש איזה אמא תהיי ואיך משלבים קריירה ואימהות?

"עדיין לא. אני מצטלמת לסדרה עד מרץ ואני משחקת בתיאטרון, אבל אני מאמינה שזה יגיע עוד מעט, כשאסיים את צילומי הסדרה ואתפנה ללכת לבחור עגלה ולחשוב איך החדר שלה יראה. בינתיים זה סוג של מנגנון הדחקה, הרגשה כזו שיש עוד הרבה זמן, למרות שיש משהו שמתבשל לי בבטן".

רודברג בת ה-34 נראית על הסט עדיין נערה צעירה, בשיער אסוף, שתי צמות ובטן קטנטנה. היא לובשת פריטים מהקולקציה החדשה של סקצ'רס בגווני כתום ניאוני ונעליים עם סוליית צ'אנקי צבעונית. 

צילום: תום זכאי לוינקופף
צילום: תום זכאי לוינקופף

ויתרת כבר על הג'ינס הלוחץ?

"עליתי קצת במשקל ואני עוד אעלה, אבל באמת יותר נוח לי בטייץ עכשיו מאשר במכנסי ג'ינס. שבוע שעבר הלכנו דור ואני למסעדה ושאלתי אותו לפני אם לא יביך אותו אם לא אחליף בגדים ואשאר עם בגדי ספורט, ודור זרם איתי" 

תמשיכי להצטלם עם בגדי ים לקמפיינים? 

"זה תלוי בסוג ההצעה ובטיימינג, האמת גם קשה לי לומר כרגע מה יהיה אחרי שאלד. כרגע אני רק רוצה שהכל יעבור בשלום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר