צילום: AFP // קרוליין פלאק

בריטניה סוערת: האקסית של הנסיך הארי התאבדה

מנחת הטלוויזיה הבריטית קרוליין פלאק, שהיתה בזוגיות עם הנסיך הארי ועם הארי סטיילס, הייתה צפויה לעמוד למשפט על תקיפה

קרוליין פלאק, מנחת ריאליטי ידועה שהרבתה לככב בצהובונים בממלכה, נמצאה מתה בביתה ביום שבת. סיבת המוות כפי שאושרה על ידי עורך דין מטעם המשפחה: התאבדות.

פלאק (40) הייתה כוכבת צהובונים פופולרית דוגמת הסאן הידוע לשמצה, הן בגלל הקריירה הטלוויזיונית שלה שכללה הנחיה של תוכניות ריאליטי שונות דוגמת "אקס פקטור" ו"אי האהבה", והן בשל שורת האקסים המפורסמים שלה, רובם צעירים ממנה בעשרות שנים.

שניים מאותם אקסים מפורסמים כוללים את הארי סטיילס, יוצא להקת הבנים הבריטית הידועה וואן דיירקשן, עמו החלה לצאת כשהייתה בת 31 והוא בן 17 בלבד וכן את הנסיך הארי.

חוותה קשיים נפשיים בעקבות הסיקור הצהוב שרדף אותה. קורליין פלאק // צילום: EPA
חוותה קשיים נפשיים בעקבות הסיקור הצהוב שרדף אותה. קורליין פלאק // צילום: EPA

בדצמבר האחרון כפרה באשמת תקיפת בן זוגה האחרון, שחקן הטניס לואיס ברטון בן ה-27, שוחררה בערבות והייתה אמורה להתייצב למשפט במרץ הקרוב. ברטון, למרות צו בית משפט שאסר על השניים להיות בקשר עד לקיום המשפט, המשיך לתמוך בפלאק, הכחיש כי היה קורבן ואף העלה פוסט אוהב לכבודה בוולנטיינס האחרון.

לאחר שהוגש נגדה כתב אישום, הוחלפה ברגע האחרון כמנחת עונת החורף בריאליטי השנוי  מחלוקת "אי האהבה", מה שלדברי גורמים המקורבים אליה הגביר את הסיקור העוין כלפיה בתקשורת והחריף את מצוקתה הנפשית.

"קרוליין הייתה חברה אהובה בצוות 'אי האהבה'. מחשבותינו ותנחומינו הכנים יוצאים למשפחתה ולחבריה", נכתב עם היוודע דבר מותה בציוץ בעמוד הטוויטר של רשת ITV הבריטית בה שודרה התוכנית.

קרוליין פלאק יוצאת מדיון בבית המשפט, דצמבר 2019 // צילום: GettyImages
קרוליין פלאק יוצאת מדיון בבית המשפט, דצמבר 2019 // צילום: GettyImages

פלאק, כאמור, סבלה מסיקור תקשורתי נרחב ולרוב לא אוהד בצהובונים הבריטיים, שהרבו לבקר אותה וללעוג לה. לאחר מותה, גולשים רבים צייצו בזעם על היחס לו זכתה וההאשטאגים #אל_תקנו_את_הסאן ו#החלאות הציפו את הרשת.

ב-2019, פלאק עצמה כתבה על הקשיים הנפשיים שהיא חווה מהסיקור התקשורתי בפוסט אינסטגרם מעורר דאגה. "אני במקום מוזר", כתבה. בנוף היא ציינה שכשפנתה לאנשים בניסיון לשתף אותם במצוקה שלה, התייחסו אליה כמטרד. "אני מרגישה שזו הסיבה שאנשים רבים שומרים את הרגשות שלהם לעצמם", כתבה. "אני בהחלט שונאת לדבר על הרגשות שלי. להיות עול זה החשש הכי גדול שלי".

היא הוסיפה שלמזלה היא מסוגלת להרים את עצמה אבל תהתה מה יעשו אלה שאינם מסוגלים. "תהיו נחמדים לאנשים", ביקשה. "אתם אף. פעם לא יכולים לדעת מה עובר עליהם".

גופתה של פלאק נמצאה אמש (שבת) בדירתה בלונדון. עורך דין מטעם המשפחה אישר בהצהרה רשמית לתקשורת כי סיבת המוות הרשמית היא התאבדות וביקש לכבד את פרטיותה.

• הכל על "האח הגדול"

• מיוחד: "2020 בסיפורים"

• אוהד שרגאי: "הכל מוטה בטלוויזיה"

• חשיפה: הנינג'ה יגיע ל"האח הגדול"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו