המעילה הגדולה: אתי אלון נגד אתי אלון

פרסום ראשון: שלוש שנים אחרי שהשתחררה מהכלא, סיפור המעילה הבלתי יאמן של אתי אלון, יהפוך לשתי סדרות טלוויזיה שיתחרו זו בזו

צילום: טל כהן // אתי אלון נגד אתי אלון

סיפור אחד, שתי סדרות: בימים האחרונים התחילו ללהק בתעשיית הטלוויזיה שתי סדרות שבמרכזן סיפור המעילה המפורסם שבראשו עמדה אתי אלון.

הסדרה הראשונה היא של חברת ההפקות "סלוצקי אפיקי תקשורת", עבור קשת 12. את הסדרה, שמוגדרת כדוקו-דרמה, יביים עמנואל נקש ומלהקת אמירה בוזגלו בן שימול.

במקביל, מלהקים ב-yes סדרה דומה בשם "הפקידה". הפעם מדובר במיני סדרה בת שישה פרקים, בבימויו של יותם גנדלמן ובהפקת ״מוביפלוס״.

שני הסיפורים מבוססים במפורש על סיפורה של אלון. בעוד שבקשת מלהקים רק את הדמויות הראשיות, אתי אלון, אחיה עופר מקסימוב, אביהם אביגדור מקסימוב ובעלה שלומי אלון, ב-yes מלהקים את כל המעורבים בפרשה, בהם גם אמם של אתי ועופר, מנהל הבנק ועוד.


בהצלחה לשתיהן. אתי אלון בבית המשפט // צילום: דודו בכר

בעבר דווח כי HOT במגעים להפיק סדרה המבוסס על סיפור המעילה, אבל הם כבר לא בתמונה.

יש להניח שמאחורי הקלעים כבר נרקמת תחרות בין הגופים במטרה לעלות לאוויר קודם, לגנוב את הפוקוס ולקחת בעלות על הסיפור. נכון לעכשיו, קשת מתכננים לצלם כבר בתחילת חודש מארס השנה ואילו ב-yes מתכננים לצלם בחודש מאי.
כזכור, המעילה התרחשה בשנים 1997-2002, ובמסגרתה מעלה אלון בסכום עצום של למעלה ממאתיים חמישים מיליון שקלים והביאה לקריסתו של הבנק למסחר.

את מי הייתם מלהקים לתפקיד של אתי ואת מי לתפקיד של עופר?

הכל על "האח הגדול" במקום אחד

פרויקט מיוחד: 2020 בסיפורים

בקרוב: מיני איחוד של "היי פייב"

"להיות איתה": עמוס ונועה לא יחזרו

"זאת וזאת": ככה זה כשנהנים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר