צילום: יח"צ חו"ל // הסוף לחנויות אקססוריז

עצוב: הסוף למותג אקססוריז מבית קסטרו

11 חנויות מותג אקססוריז וכן אתר לאדילה שבבעלות קבוצת קסטרו-הודיס יסגרו לטובת התרחבות רשת קיקו מילנו של הקבוצה

קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה הבוקר (שני) כי היא סוגרת את רשת חנויות "אקססוריז", המונה 11 סניפים, וכן את אתר לאדילה, שנרכש על ידי הקבוצה במהלך שנת 2018.

רון רוטר, משנה למנכ"ל קבוצת הודיס-קסטרו, אמר כי, "נמקד את הפעילות במותגי הליבה המצליחים של הקבוצה, קסטרו, קיקו מילנו, קרולינה למקה, הודיס, אורבניקה, איב רושה וטופטן. המטרה בסגירת המותג לאדילה ופירוק מרצון של המותג אקססורייז נעשתה כדי להתמקד בפעילויות הליבה של הקבוצה ולהתנתק מפעילויות שאינן מספיק רווחיות לקבוצה. חלק מחנויות רשת אקססורייז יומרו לטובת המשך התרחבותה של רשת קיקו מילנו".

עוד הוסיף רוטר כי, "מותג האיפור האיטלקי קיקו מילנו, מהווה היום את אחד ממנועי הצמיחה המצליחים של קבוצת הודיס-קסטרו. למותג, שהושק ב-2018, יש שבע חנויות ברחבי הארץ, ובמהלך שנת 2020 אנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את פריסת החנויות שלו".

רשת אביזרי האופנה אקססוריז נרכשה על ידי קבוצת הודיס-קסטרו בשנת 2015 ומותג האופנה לאדילה נרכש בשנת 2018. האתר עלה בנובמבר 2018 בהשקעה של חצי מיליון שקלים, אז אמרו בקסטרו כי החברה רכשה את האתר כחלק מהתרחבות החברה בזירת האון ליין והיא השיקה אז אתר מתקדם עם פיצ'רים מעודכנים וטכנולוגיות וידאו חדשות לחוויית קנייה אופנתית יותר.

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...