ליאור אוחיון, שזכתה במקום הרביעי במאסטר שף, הצטלמה השבוע לקמפיין חדש בכיכובה למותג ההלבשה התחתונה "בוניטה דה מאס". ליאור נכנסה לנעליים גדולות והחליפה את גלית גוטמן שהובילה את הקמפיין תקופה ארוכה.
הבעלים של החברה, צ'רלי זיתוני, "ליאור יודעת מה היא רוצה ובאותה נשימה מייצגת רכות ואלגנטיות שמתאימים לערכים שבוניטה דה מאס מייצגת, ואני שמח שהיא הפרזנטורית החדשה".
אוחיון רק בת 27 והספיקה לאחרונה לפתוח את המסעדה "סיר עבדול' ביפו שנפתחה השבוע לקהל הרחב. היא ממשיכה במקבל לתחזק את העסק לבגדי ים שלה שנקרא "לומייר". היא מיוצגת בסוכנות הדוגמנות יולי, ובקרוב נראה אותה גם בקמפיין של בזק.
בשיחה לישראל היום היא מספרת על תקופה עמוסה אבל גם מהנה. "זו תקופה של הגשמת חלומות", אומרת אוחיון ל"ישראל היום". תמיד מגיל צעיר חלמתי לעשות וליצור ואני שמחה שהעשייה הגדולה שלי מניבה פרות".
על הקמפיין להלבשה תחתונה היא מציינת, "קצת הופתעתי מהפנייה כי אני שמרנית וביישנית ולא הולכת חשוף, אבל גם שמחתי כי זה כבוד להיכנס לנעלים גדולות של דוגמניות מאוד מפורסמות שהצטלמו למותג, כמו בר רפאלי, גלית גוטמן ועוד".
על הקולקציה היא אומרת, "מאוד התחברתי לליין. היא מתאפיינת בצבעים הטרנדים לעונה עם נגיעות אופנתיות בעיצוב, שימוש בגווני פסטל למיניהם תוך שמירה על קווים אלגנטיים וקלאסיים" .
לשאלה אם נותר לה זמן לבייבי שלה, מותג בגדי הים לומייר, היא אומרת: "אמא שלי ואחותי מתחזקות איתי את העסק וזה עוזר מאוד. בקרוב אני אהיה שוב בפוקוס עליו ואעצב את קולקציית בגדי הים לקיץ הבא".
