בנסיבות מסתוריות: העבריין בן כהן נמצא מת

כהן, שהיה יעד מודיעיני בכיר של המשטרה, נמצא ללא רוח חיים בדירתו בתל אביב • לביתו הנוכחי עבר רק לאחרונה • צוות כיבוי אש הוזעק כדי לפרוץ את הדלת

בן כהן, שחוסל הבוקר // צילום ארכיון: גדעון מרקוביץ'

בן כהן, שהיה יעד מודיעני בכיר של המשטרה, נמצא הבוקר (רביעי) ללא רוח חיים בדירתו בתל אביב. האירוע החריג התרחש לאחר מספר ניסיונות בעבר לחסלו, כשבאחד מהם הוא אף נפצע באורח קשה. לדירתו הנוכחית, במגדל מגורים, הוא עבר רק לאחרונה. כדי לפרוץ את דלת הדירה, הוזעק צוות של כיבוי אש.

עבריין מוכר נמצא מת בדירתו בתל אביב // צילום: אבי כהן

אחותו ניסתה להתקשר אליו, והוא לא ענה לה. לכן היא הגיעה למקום מגוריו עם עוד חבר. הדירה הייתה סגורה ונעולה מבפנים. לאחר מכן היא קראה למשטרה. כוחות משטרה הגיעו עם מכבי אש ואלו פרצו את הדירה. לא נמצאו סימני אלימות על הגופה והדירה לא נראתה "הפוכה". הגופה הועברה למכון הפתולוגי לרפואה משפטית.  

כהן, היה חלק מכנופיית רמת עמידר וחבר קרוב של עמיר מולנר. בשנות ה-90 השניים נעצרו מספר פעמים, לאחר שנחשדו במעורבות בסחיטות באיומים, גביית דמי חסות ותקיפות מחמירות. במהלך השנים עבד כהן יחד עם העבריין אסי אבוטבול והיה מקורב לעבריין איציק כהן. 

זירת האירוע הבוקר // צילום: אבי כהן

כזכור, כהן היה חלק מ"פרשיית יובל נעים"; בה נעצרו יובל נעים וכהן בחשד לסחיטה באיומים בעקבות טענותיו של גל חצור, בעלי קבוצת הכדורגל של "הפועל פתח תקווה", כי נוכחותו של כהן בפגישה במהלכה פוטר נעים, הפחידה אותו.

עוד בנושא:

היעד לניסיון חיסול בלב ת"א - בן כהן

בן כהן הורשע: "אני לא גבר בעיניך?"

העבריין שכמעט חוסל חשוד בתקיפה מינית

בן כהן למעצר בית בשל "מסוכנות נמוכה"

באפריל 2014 נכנס כהן לתחנת דלק בטבריה, רכש חמש מנות קוקאין תמורת 1,800 שקלים, צרך מנה אחת ונסע מהמקום, כאשר במקביל כל פעילותו נקלטה בעיני שוטרים בניידת משטרה. הם סימנו לו לעצור וחסמו את דרכו אולם הוא סירב לפתוח את דלתות הרכב והשוטרים נאלצו לנפץ את שמשותיו. 

בתגובה פגע כהן עם מכוניתו בניידת וגרם לה נזק. כהן הודה במסגרת הסדר טיעון בהחזקת סמים והכשלת שוטרים ונשלח למספר חודשי מאסר.

במהלך השנים האחרונות, ניצל בן כהן משני ניסיונות חיסול. הראשון היה בשנת 2016 אז הוצמד מטען חבלה למכוניתו. בעקבות הפיצוץ, איבד כהן את שתי רגליו. בסמוך לשחרורו מבית החולים  מטופלת ששהתה עימו במחלקה התלוננה כי ביצע בה מעשה מגונה, אך היא סרבה להגיש תלונה. 

על מעשה זה הורשע כהן במסגרת עסקת טיעון בביצוע מעשה מגונה למרות שקורבן העבירה סירבה להתלונן או לתת עדות.

באוגוסט 2018 ניצל מניסיון התנקשות נוסף בכיכר המדינה כאשר נפתחה לעבר רכבו אש משני קטנועים חולפים. 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר