ונסה אביטן וידל ניצחה בגמר מאסטר שף

המתמודדת בעלת המבטא הצרפתי זכתה בעונה השמינית של תוכנית הבישול הפופולרית • טעות באתר "מאקו" חשפה את זהות המנצחת עוד לפני השידור

זוכת מאסטר שף ונסה אביטן וידל // צילום יח"צ ערוץ 12 // זוכת מאסטר שף ונסה אביטן וידל // צילום יח"צ ערוץ 12

ונסה וידל אביטן היא ה״מאסטר שף״ החדשה של ישראל. הערב שודר גמר העונה השמינית של "מאסטר שף" בקשת 12. ונסה וידל אביטן (42), זכתה במקום הראשון עם 387 נקודות, בתואר ה״מאסטר שף״ ובחבילת פרסים בהם 100 אלף ש״ח ומטבח חדש. במקום השני שחר לוי עם 386 נקודות. במקום השלישי גל קספרס עם 96 נקודות.

ונסה וידל אביטן: "אין מילים כדי להסביר עד כמה אני מתרגשת להיות חלק ממשפחת המאסטרים של ״מאסטר שף״ ישראל. אני כל כך גאה".

ממוצע העונה השמינית של "מאסטר שף" עומד על 20.3% ו 529 אלף צופים (ללא פרק הגמר), והיא התכנית הנצפית בטלוויזיה בתקופת שידורה. העונה השמינית ממוקמת במקום השני בטבלת הרייטינג מאז הפיצול. 

אל המקום השני הגיע אחד המתמודדים היצירתיים והמוכשרים לעונה, שחר לוי, 31, מתל-אביב ואילו במקום השלישי זכתה גל קספרס, 33, אחייניתו של המאסטר שף אבי לוי, שהביאה שוב כבוד למשפחה.  

טעות חמורה התרחשה שעות אחדות לפני הגמר כשבאתר ״מאקו״, אתר הבית של קשת, חשפו את הזוכה לפני שידור הגמר. כוכב הרשת, יבגני זרובינסקי, זיהה את המחדל, וחשף אותו בפני אלפי גולשים שצפו בלי להיות במתח, או שלא צפו בכלל.  

ממוצע העונה השמינית של "מאסטר שף" עומד על 20.3% ו-529 אלף צופים (ללא פרק הגמר), והיא התכנית הנצפית בטלוויזיה בתקופת שידורה. העונה השמינית ממוקמת במקום השני בטבלת הרייטינג מאז הפיצול.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר