צילום: //

בית משותף: עדיף שכן קרוב מאח רחוק?

שוב פעם הדיירים מתעכבים עם התשלומים של ועד הבית? הקבלן מסר לכם את הבניין ולא טיפל בתיקונים? המכנה המשותף לכל הבעיות הללו ועוד שזו פשוט המציאות של רבים מבנייני מגורים המשותפים בישראל. שאר הפרטים בתוך הכתבה

מתן לוי, משפטן בן 29 הוא דמות מוכרת בנוף העסקים הירושלמי.

מאחוריו ניסיון של 6 שנים בתחום אחזקת המבנים והיום כבעלים של חברת אטלס הוא ביצע מהפך של ממש בענף שאליו הגיע ממש במקרה.

“האסימון לצורך הגדול היום בישראל לחברות ניהול ואחזקה של בנייני מגורים נפל לי בזכות אמא שלי.

כאשר היא כיהנה כראש הועד של בניין המגורים שלה, כל כמה ימים היא היתה משוחחת איתי ומספרת בתסכול גדול על הבעיות ומחלוקות שיש בין הדיירים.

לפעמים אפילו על הדברים הפעוטים ביותר ועל שאינה יכולה לעשות דבר על מנת להשכין שלום וסדר.

הבנתי את הצורך בגוף נייטלרי ומסודר שיכול לתת מענה בצורה טובה, מקצועית והוגנת לכלל הדיירים”.

מתן לוי

ישנן לא מעט חברות ניהול ואחזקה של מבנים ובניינים מסתובבות בארץ אבל שובר השוויון שמבדיל את חברת אטלס היא העובדה שלוי בהשכלתו משפטן וזה משנה את החוקים.

“את הניסיון של כמשפטן אני מביא כאשר צריך לייצג את האינטרס של הבניין להשיג את העסקה הטובה ביותר כאשר עומד מול חברות ביטוח, חברת מעליות, קבלני בנייה שונים ועוד.

מול אלה אין מקום לפשרות, אני נלחם כאילו נמצא בבית המשפט וצריך להשיג את העסקה הכי טובה ללקוח שאותו אני מייצג”.

רוב רובם של הבניינים בישראל הם בני עשרות שנים ובאופן טבעי מדובר במבנים עם לא מעט תקלות של תשתיות, ריקבון ובלאי ובדיוק בגלל זה נדרשת עבודת תחזוק ברמה אחרת .

לוי מספר כי כאשר מטפל בבניינים ישנים נדרשת עבודת תחזוק חדה ומהירה על מנת להחזיר להם את “הצבע לפנים”.

בכל הנוגע לבניינים החדשים עליהם הוא אחראי, הדבר הראשון שהוא עושה זה להגיע ישירות אל הקבלן שבנה את הבניין, ללמוד ממנו את המבנה מא’ עד ת’ על מנת שיוכל להעניק לו טיפול מתאים.

“אנחנו צוות צעיר ורעב והמטרה שלנו היא ליצור מהפכה בתחום ולכן הצעד הראשון שכיוונתי אליו הוא כזה שמחבר את הקשר ביני לבין הלקוחות שלי.

מדובר באפליקציה שאנחנו עומדים להשיק ממש בקרוב וזו תעזור לי להעניק מענה מהיר וישיר ללקוחות בכל בעיה אשר צצה, בכל שעה ובכל יום.

חדשנות זו תהפוך את חיי השכנים לקלים ונוחים הרבה יותר.

במקביל בניתי צוות מקצועי ואיכותי שרץ איתי לאורך הדרך, כולם בעלי מקצוע החל

מגננים, צבעים, מנקים, אינסטלטורים ועוד”.

הפורמט של ועד בית שצריך לעלות ולרדת בין הקומות, לדפוק על דלתות ולהתחנן לתשלום של מיסי הבניין מיושן ולא יעיל ולוי מספר בדיוק על זה:

“לא פעם הגיעו אלי לקוחות חדשים וסיפרו לי על שכנים שהתלוננו כי שילמו יותר מדי כסף, שלא היה מעקב ברור לגבי הגבייה, על ששילמו מחירים מופרזים מדי לאנשי מקצוע כי לא היה מי שיעמוד ויבדוק את העבודה שלהם כמו שצריך”.

חברת אטלס קיימת כשנה ותחת מטרייה אחת מעניקה שירות אישי וישיר של מקצוענות ניהולית ומשפטית.

הבשורה ורעיונות חדשים שלהם מביאים לזרימה של לקוחות חדשים שהתאכזבו מיחס וניהול שקיבלו במקומות אחרים.

אטלס הוא דמות מיתולוגית בהיסטוריה היוונית שנגזר עליו לשאת את כדור הארץ על גבו והחברה כשמה כן היא, סוחבת על גבה בניינים שלמים באומנות שהעלתה את רף ניהול ואחזקה של מבנים לרמה של בית מלון לכל דבר.

אינסטגרם- https://instagram.com/atlasmanagementofficial?igshid=1a21aqpb5vj4z

אתר-  www.matanservices.com

פייסבוק-  https://www.facebook.com/%D7%90%D7%98%D7%9C%D7%A1-%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C-%D7%95%D7%90%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%AA-%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D-2053550298036659/

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו