כבוד: הדוגמנית הישראלית מובילה קמפיין עולמי

רומי פרנקל בת ה-16 הצטלמה לקמפיין של חברת בגדי הים העולמית מאיטליה, Monica Hansen Beachwear, במקום הסופר מודל ויני הארלו

צילום: דניאל כהן //

הדוגמנית הישראלית רומי פרנקל נבחרה להחליף את דוגמנית העל ויני הארלו בקמפיין של חברת בגדי הים העולמית מאיטליה Monica Hansen Beachwear. 

צילום: דניאל כהן לסוכנות הדוגמנות ITM

הצילומים נערכו במהלך סוף השבוע האחרון באיביזה, אי טרופי קסום בספרד. פרנקל הצטלמה במים כחולים שקופים לצד יאכטות מפוארות וסירות דייג ונראתה זוהרת מתמיד. 

מי שהובילה את הקמפיין בשנה שעברה היא דוגמנית העל ומלאכית ויקטוריה סיקרט, ויני הארלו, אחד השמות המעניינים והמבטיחים של תעשיית האופנה העולמית. בחירתה של פרנקל כמחליפה שלה השנה מעידה לא רק על הישג ענק בקריירת הדוגמנות שלה, אלא על מיקומה הגבוה בתעשייה. 

עבור פרנקל, בת ה-16, קמפיין זה הינו הקמפיין הבינלאומי הראשון שלה. פרנקל אמרה ל"ישראל היום": "אני מאוד מתרגשת שבחרו בי לקמפיין, זו העבודה הראשונה שלי בחו"ל וזה כבוד מאוד גדול להיכנס לנעליים של ויני הארלו, דוגמנית כל כך מדהימה".

רומי פרנקל במהלך הצילומים לקמפיין // צילום: דניאל כהן לסוכנות הדוגמנות ITM

החלפת הארלו בקמפיין זה לא הדבר היחיד המשותף בין השניים. בסוף שנת 2018 פרנקל הוחתמה בסוכנות דוגמנות העלית מניו יורק IMG MODELS, אותה הסוכנות שמייצגת את הדוגמניות ויני הארלו, ג'יג'י ובלה חדיד, קים קרדשיאן ווסט, גל גדות, כריסי טיגן, היילי ביבר, אשלי גרהאם, קרלי קלוס, מירנדה קר ועוד. 

הסוכנות הבינלאומית חיכתה במשך הרבה זמן להחתים את הכוכבת הצעירה. מדובר בעבודה הראשונה שנסגרה בשיתוף פעולה יחד עם סוכנות האם של הדוגמנית ITM MODELS, וכפי שניתן לראות, את פרנקל מסמנים גבוה במיוחד.

פרנקל מובילה בארץ קמפיינים רבים, כשהבולט ביותר בהם הוא קמפיין מותג האופנה ADIKA, בו היא מדגמנת לצידה של האיט גירל אנה זק. היא גם הצטלמה לקמפיין חברת משקפי השמש VERSO לצידו של הזמר עומר אדם. בנוסף היא הובילה את קמפיינים האיפור והקוסטמיקה לוריאל, לנקום, קרליין, MAC, נטשה דנונה ודיור. 

אמנם היא רק בת 16, אבל פרנקל, עם העיניים הכחולות החלמיות והחיוך הענק, מסומנת כדבר הגדול הבא בישראל, וכעת גם בעולם. לפרנקל יש 190 אלף עוקבים באינסטגרם, נתון מרשים במיוחד לנערה כה צעירה מגבעתיים. הסוכן שלה, עמרי יערי, אמר ל"ישראל היום": "רומי מסומנת כאחת ההבטחות הגדולות בתעשיית האופנה העולמית". כרגע, העתיד שלה נראה זוהר במיוחד. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר