קייט הדסון, קיילי ג'נר וקלואי קרדשיאן מכתיבות את הטרנד שכובש לאט לאט את רשתות האופנה: MINI ME, בגדים תואמים לאם ולבת.
בארץ ובעולם יוצאים עם ליין פריטי לבוש משפחתיים של אמא ובת, אבא ובן ואפילו ליין של אותו פריט לכל בני המשפחה.
ניר לוי, מנהל מחלקת קולקציית משפחה בדלתא, מציין כי הסיבה לפריחה של אופנת MINI ME בשנים האחרונות נובעת מטרנד א-ג'נדר. "היום כולם לובשים את אותו הדבר, גברים לובשים מכנסים בגזרת סקיני וגם חולצות טוניקה שהיו נחלתן של נשים עברו גם למלתחה של הגברים. בדלתא זה התחיל בחורף עם פיג'מות וונזי משפחתיים שהייתה מוצלחת".
המעצב מעוז דהאן, מעצב בגדי גברים שעומד גם מאחורי מותג הגברים "נובוריש דוג" מעצב פריטים זהים גם לאבא ובן. "אצל גברים זה בתחילת הדרך לעומת אמא ובת, אבל זה מחלחל יותר ויותר. הסטים המשותפים הללו זה אמירה ובעיני אפילו מחזק את הקשר בין השניים".
המעצבת קרן שביט מספרת כיצד החלה עם קולקציית מיני מי כבר לפני כעשור. "כשהבת שלי הייתה בת שנתיים ונסענו ביחד לחופשה, תפרתי לנו גלביות תואמות וכולם התלהבו. סבתא שלי הייתה תופרת לאמא שלי ולי כבר אז בגדים תואמים שמאד אהבנו. כשאני נכנסת למקום עם הבת שלי ואנחנו לבושות אותו הדבר, ישר שמים לב ויש תגובות. יש גם דגמים שהם לא בדיוק אותו הדבר, למשל אלו שנתפרים מאותו בד אך עם גזרה מעט שונה".
פדי מרגי, מומחה לעיצוב ומיתוג מוצרים, מציין: "הפריחה של הרשתות החברתיות הביאה למצב שהנראות שלנו מאד חשובה. אנחנו משתפים כמעט כל דבר, שיתוף של תמונה משפחתית בה כולם לבושים אותו דבר מציגה סוג של אידיליה משפחתית. האם זה באמת ככה? לא בהכרח. לפני עידן הרשתות החברתיות רשתות האופנה לא היו חושבות לצאת עם קולקציות כאלה, כך שמדובר ב"WIN-WIN"".
