חתונה? יום ההולדת המשוגע של קיילי

קיילי ג'נר נחתה באיטליה לכבוד חגיגות יום הולדת 22 עם משפחתה וחברים • עדשת המצלמה תפסה שמלת כלה וטוקסידו

צילום: אינסטגרם //

כוכבת הריאליטי והמיליונרית קיילי ג'נר נחתה אמש (רביעי) באיטליה לכבוד חגיגות יום הולדתה ה-22. בתכנון: שבוע הפלגה על יאכטה מפוארת בשווי 250 מיליון דולר, שמחיר השכרתה לשבוע לא פחות מ-1.2 מיליון דולר. 


View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner Brasil (@kyliejennwbr) on

Aug 8, 2019 at 6:12am PDT

ג'נר תפליג יחד עם משפחתה וחבריה, בהם כמובן בייבי סטורמי הקטנה. עוד עשו צ'ק אין: בן זוגה טראוויס סקוט, אמא כריס ג'נר ובן זוגה קורי גמבל, הבסטי אנסטסיה קרניקולאו, האסיסטנטית ויקטוריה וילאריאול וסקוט דיסיק יחד עם בת זוגו סופיה ריצ'י. כולם נפגשו בשדה התעופה בלוס אנג'לס, שם עלו למטוס הפרטי של הכוכבת הצעירה.

באינסטגרם פורסמו תמונות של החבורה יוצאת מהלימוזינות עם המזוודות בדרך לחופשה המדוברת, כשבין התמונות בלטה במיוחד תמונת פפרצי אחת, ובה אחד המלווים של ג'נר העמיס למטוס שמלה לבנה ונוצתית שנראית בדיוק כמו שמלת כלה לבנה וטוקסידו בידו השנייה. 


View this post on Instagram

A post shared by Kuwtkjen (@kuwtkjenk) on

Aug 8, 2019 at 6:26am PDT

ברשת כבר החלו לרוץ שמועות על חתונה סודית של השניים. מקורב לאתר הרכילות הפופולרי TMZ אמר שהזוג ממש לא מתכוון להתחתן בסוף השבוע, והעולם פשוט יאלץ לחכות. 

בערוץ E פורסם שהכוכבת לקחה יחד איתה שתי שמלות ערב שעוצבו עבורה במיוחד לשבוע זה, ואנו מניחים שאחת מהם היא הלבנה המדוברת. 

היום פורסמו תמונות נוספות של החבורה מסתובבת ברחובות העיר פוסטינו ועושים שופינג בחנויות ממש כמו תיירים מן המניין. ג'נר נראתה נפלא, היא לבשה שמלת בלייזר פסים לבנה, אותה היא שילבה עם תיק חגורה לבנה של בית האופנה הצרפתי האהוב עליה לאחרונה ז'אקמוס, תכשיטי זהב גסים, כובע קש פדורה ומשקפי שמש שחורים בסגנון שנות ה-80, מראה אלגנטי, צעיר ונשי.


View this post on Instagram

A post shared by Kuwtkjen (@kuwtkjenk) on

Aug 8, 2019 at 6:32am PDT

בן זוגה סקוט לבש חולצת טי שירט גרפיטי עם ציור של באגס באני, אותה הוא שילב עם ג'ינס לבן וסניקרס לבנים של נייקי, מראה טרנדי וצעיר. מי שבלטה במיוחד היא סטורמי הקטנה שלבשה חצאית ג'ינס מיני, חצאית טי שירט לבנה וסנדלים כסופות מטאליות, מראה מקסים ומתוק. 

בתמונות נוספות שהועלו לאחרונה ניתן לראות שהמשפחה והחברים הגיעו ליאכטה המדוברת והיא בגודל של מגרש כדורגל אמיתי. היאכטה מכילה בריכה, ג'קוזי, דק שיזוף ו-22 חדרי שינה, שאנו מתארים שג'נר דאגה לאכלס אותם בהתאם. 

אחותה הגדולה קורטני כבר נמצאת בפוסטינו בימים אלו, ועל פי הדיווחים קלואי נמצאת ברגעים אלו על המטוס בדרך. עוד לא ידוע אם קים, קניה וקנדל יגיעו, רק נקווה שכל המשפחה תצטרף לשבוע החגיגות כדי שנוכל לקבל הצצה בכל המדיות החברתיות לחופשת יום ההולדת של הביליונרית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר