נטפליקס // צילום: אי.אף.פי

סטודנטים ישראלים יפיקו סדרה לנטפליקס

מכללה בארץ קיבלה הצעה: סטודנטים יפיקו סדרה דוקומנטרית לרשת הסטרימינג האמריקנית • תמיד חלמתם לכתוב סדרה לנטפליקס? מעכשיו זה אפשרי

חולמים לכתוב סדרה לנטפליקס? עכשיו זה אפשרי. מה שפעם נדמה היה כמו חלום רחוק ונדיר - שידור סדרה ישראלית למהדרין ברשת טלוויזיה בינלאומית, היום הוא עניין שריר וקיים. "שטיסל" ו"פאודה", לצד סדרות ישראליות נוספות שנרכשו להפצה בחו"ל, כבשו בסערה את האמריקנים והאירופאים, והביאו לצמא גדול לתוכן ישראלי מקורי ואיכותי בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. סדרת הטלוויזיה "הנערים", הפקה משותפת של רשת הכבלים האמריקנית המוערכת HBO וקשת, תעלה בחודש הבא בארה"ב וכבר מעוררת ציפיות רבות.

כעת נודע ל"ישראל היום" כי מכללת פרי מדיה הישראלית קיבלה הצעה להפיק סדרה דוקומנטרית בת שמונה פרקים לרשת הסטרימינג האמריקנית. משמעות שיתוף הפעולה היא כי סדרה שתצולם ותופק בישראל ובארה"ב על ידי סטודנטים ויוצרים ישראלים תעלה במלואה לנטפליקס, תחת תו האיכות של רשת הסטרימינג הענקית.

עוד בנושא: 

נטפליקס מעלה מחירים בישראל

"ערה?": הפוסט הוויראלי על "בית הנייר"

גל גדות מגיעה לנטפליקס

הטלוויזיות הטובות בעולם - לפי נטפליקס

מתכננים היריון? אל תצפו בנטפליקס

המהלך התחיל עם המשלחת ההיסטורית של סטודנטים ישראלים להוליווד לפני כחצי שנה, וליתר דיוק - בפגישה של מנכ"ל פרי מדיה דקל שחרור עם סמנכ"ל הרכש של נטפליקס לארי טנז. "הרושם החיובי שהותירו הסטודנטים על טנז עשה את שלו", אומר בגאווה שחרור, ומגלה שטנז נרתם בשמחה לפגוש את המשלחת הבאה של הסטודנטים מישראל להוליווד, שתצא בקרוב. "במקביל, נוצר קשר עם ג'וזף בכור, הבעלים של Wonderworks Films, שמפיק עשרות סרטים וסדרות לנטפליקס.

בכור, בן לישראלים שגדל בלוס אנג'לס, הציע את עזרתו הנדיבה לסטודנטים, לא רק באמצעות יצירת תוכן מקורי לנטפליקס, אלא גם באמצעות מפגש של הסטודנטים הישראלים עם חברו הקרוב השחקן היהודי־בריטי סשה ברון כהן כבר במשלחת הקרובה. "בכור הפתיע אותנו לאחר שהתרשם מהסטודנטים: 'אתם יודעים מה', הוא אמר לנו, 'נטפליקס הזמינו אצלי עכשיו סדרה של שמונה פרקים על העדה החרדית בישראל. בואו נתחיל לעבוד עליה ביחד'".

כבר השבוע החלו הסטודנטים מפרי מדיה לתחקר את הנושא עבור נטפליקס. "בהמשך גם נשלב סטודנטים חדשים שמעוניינים להתנסות בעבודה באולפנים הגדולים בעולם, דרך הפלטפורמה שביססנו במיוחד עבור יוצרים ישראלים. הפלטפורמה הזאת מבטיחה שזאת רק סדרה ראשונה בדרך לעוד סדרות רבות של נטפליקס, שיכתבו יוצרים וסטודנטים ישראלים לקולנוע ותקשורת. חשוב לי לציין שבמקרה של טנז וגם בכור, מדובר בשני יהודים אוהבי ישראל שתומכים בלב שלם ביצירה ישראלית מקורית בהוליווד".

אם גם אתם רוצים להצטרף למשלחת היוצרים הישראלים להוליווד ולהשתתף בהפקה עבור נטפליקס, שלחו קו"ח ותשובה לשאלה "מדוע אני מתאימ/ה לכתוב סדרה לנטפליקס?" למייל film@freemedia.co.il או שלחו הודעה דרך עמוד הפייסבוק של מכללת פרי מדיה. ייתכן שתהיו על המטוס להוליווד כבר בספטמבר הקרוב.

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

• מגי טביבי נגד ישראל אוגלבו: "התנהגות בזויה"

• נבעט החוצה: הדחה ראשונה בתולדות "גולסטאר"

• מאבק על דגל ישראל: קליפ טעון לדודו טסה

• אתם קבעתם: הזוכה הראוי ביותר ב"הישרדות"

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו