ילדים בגילי 12 ו-13 חשודים באונס אכזרי של בת 11

על פי החשד, ההתעללות הקשה נמשכה על פני ארבעה מפגשים שאירעו לפני כ-3 חודשים, והמעשים תועדו והופצו • הבנים חזרו לביה"ס לאחר חקירה, הילדה שוהה במרכז לבריאות הנפש

הבת מצווה בוטלה בעקבות האירוע // צילום אילוסטרציה: GettyImages

במהדורה המרכזית של "חדשות 13" פורסם הערב (שני) כי לפני כשלושה חודשים עברה ל' בת ה-11 התעללות מינית קשה על ידי קבוצה של ילדים בני 12 ו-13. הפרשה הקשה החלה לאחר שהילדה הוזמנה על ידי ילדה אחרת למפגש חברתי. עד מהרה התברר לילדה כי הגיעה למבנה נטוש, שם היא היא נותרה לבדה עם קבוצת הבנים, שביצעו בה מעשי סדום בזה אחר זה. "היה להם סכין, והיא עשתה את מה שהם ביקשו ממנה", סיפרה אמה של הילדה. 

על פי החשד, במשך כמה ימים אולצה הילדה להשתתף בארבעה מפגשים כאלה, בהם היא עברה התעללות נפשית ומינית, כולל לכאורה מעשי סדום נוספים מצד הבנים. המעשים אף תועדו בשורה של סרטונים. 

הילדים המעורבים במעשה נחקרו במשטרה, אך בשל גילם הצעיר שוחררו כעבור זמן קצר ואף חזרו ללימודים בבית הספר. הילדה, לעומת זאת, לא חזרה מאז לבית הספר, והיא שוהה כעת במרכז לבריאות הנפש, שם היא אובחנה כסובלת מפוסט טראומה ומצב דיסוציאטיבי. העובדת הסוציאלית קבעה כי ל' שרויה בסיכון מאוד גבוה. "היא במצב נפשי מעורער מאוד, בוכה כל יום", סיפר האב. "היא לא מבינה למה היא צריכה להיות כלואה בזמן שהנערים חופשיים". 

הוריה של ל' אף נאלצו לבטל את חגיגת בת המצווה שלה. אמה של הילדה הסבירה את הביטול בהודעה יוצאת דופן שנשלחה להורים: "הבת שלי נאנסה על ידי מספר ילדים, מספר פעמים. היא נמצאת תחת פיקוח ובמקום סגור". עוד כתבה בהודעה: "אני לא מאחלת לכן את הסבל שאני עוברת, שימו לב לבנות שלכן, שימו לב לטלפונים שלהן, להתכתבויות, כי היום זו הבת שלי, מחר זו יכולה להיות הבת של כל אחת ואחד מכם". 

אחיו הגדול של אחד החשודים שנחשף להודעה התקשר לאם ואיים עליה: "תמחקי את זה. את לא מכירה אותנו, במשטרה לא יעזרו לכם. הילדים שלנו גברים שככה עשו. אני אזרוק לך רימון לתוך הבית, לכי למשטרה". ההורים פנו למשטרה, שלדבריהם לא עשתה דבר. "פשוט מדפדפים אותנו - לא אפכת להם מהילדה שלנו בכלל". 

עו"ד הלל בבאייב, המייצג את משפחת הילדה בת ה-11, אמר ל"חדשות 13": "זה אחד המקרים הכי מזעזעים שנתקלתי בחיים שלי כעורך דין. אם הקורבן הייתה מגיעה ממשפחה מיוחסת, מרקע סוציו-אקונומי אחר, המשטרה הייתה נותנת לזה חשיבות אחרת". 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר