ערב טוב: דנה גרוצקי מתחתנת, שוב

אחרי מאבק גירושים מתיש, גרוצקי קיבלה הצעה מבן הזוג בחודשים האחרונים, וכל הביצה מיהרה לברך • "אוהבת אותך, אתה כבר יודע את זה ועכשיו גם אתם"

צילום: מתוך האינסטגרם // דנה ואסף מאורסים!

בפעם השנייה, דנה גרוצקי תלבש בקרוב שמלת כלולות ותעמוד תחת החופה.

• גל גדות: "בגעגועים תמידיים לארץ"

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

הדוגמנית והמגישה הראשית של גיא פינס, קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה בחודשים האחרונים, המסעדן אסף ליס, שבבעלותו בין היתר המסעדות משייה והקיטשן מרקט, זאת לאחר מאבק גירושים מתיש שניהלה בשנים האחרונות, כך בישרה לעוקביה בעמוד האינסטגרם שלה. בעלה לעתיד העלה פוסט דומה בעצמו, עם הכיתוב: "העלילה מתעבה: תכירו את החברה הכי טובה שלי".


מזל טוב! // צילום: מתוך האינסטגרם

כזכור, גרוצקי (33) הייתה נשואה במשך שלוש שנים לאיש העסקים חיים שטרן, עמו הביאה לעולם גם בת.


גרוצקי והאקס ביום חתונתם // צילום: שוקה כהן

ב-2017 השניים הכריזו על גירושים שהפכו במהרה למלוכלכים וארוכים, לאחר שלפי הדיווחים שטרן סירב לתת לגרוצקי להעלות תמונות של בתם המשותפת אלכס לרשתות החברתיות.

לאחר דיונים מתישים ומרובים בבית המשפט לענייני משפחה, גרוצקי קיבלה לאחרונה את הגט המיוחל, מה שאיפשר לליס, עימו ניהלה זוגיות בשנה האחרונה, לשלוף את הטבעת.


עוד חתונה בדרך. גרוצקי // צילום: גדעון מרקוביץ'

גרוצקי הנרגשת מיהרה להעלות לראשונה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה זוגית משותפת וכתבה:  תכירו, זה אסף החבר הכי טוב שלי. אינסטגרם אסף,  אסף אינסטגרם. אני אוהבת אותך. אתה כבר יודע את זה ועכשיו גם אתם".

הפוסט שעלה לפני שלוש שעות כבר צבר אלפי לייקים ותגובות אוהבות, לא מעט מהן מצד חבריה של גרוצקי.

"יא מדהים, מזל טוב אהובונת", פרגנה יובל שרף. "בא לי לחבק ולמעוך אתכם מאהבה", הוסיפה ירדן הראל", ונטע ברזילי סיכמה את ההתרגשות ב"אמאאאא". עוד ברכו את הזוג המאושר: אורטל עמר, עדי הימלבלוי, מאיה ורטהיימר, נוי גביש, שביט ויזל, קורין גדעון ועוד מפורסמים רבים. מזל טוב!


כל הביצה מברכת // מתוך האינסטגרם

• חסר תקדים: סוד ההצלחה של עומר אדם

• אבישי עברי חזר לרשת ועורר מהומה

• שמחה גואטה: "אני הרבה מעבר לשמנה"

• הוליווד מודאגת: סרטי הקיץ מתרסקים

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר