הוארך מעצרו של המורה שהתפשט מול תלמידות

המורה חשוד שהתפשט מול בנות בכיתה א' במהלך שיעור בבית ספר ממלכתי-דתי בפ"ת • מעצרו הוארך עד יום רביעי • נציג המשטרה: "הבנות נגעו באיבר מינו"

המורה שחשוד שהתפשט מול התלמידות // צילום: לירון מולדובן

בבית משפט השלום בראשון לציון התקיים הלילה (ראשון) דיון בהארכת המעצר של המורה שחשוד בביצוע מעשים מגונים בתלמידות כיתה א' בבית ספר ממלכתי-דתי בפתח תקווה. מעצרו הוארך עד ליום רביעי.

על פי החשד, המורה נעל את דלת הכיתה והתפשט בפני תלמידות בכיתה א'. הוא ככל הנראה ביקש מהן לגעת באיבר מינו, ולאחר מכן עמד על ארבע וביקש מהן לרכוב על גבו. האירוע החמור הופסק כאשר הסייעת חזרה לכיתה ודפקה על הדלת. המורה התלבש ופתח את הדלת. כאשר הילדות חזרו לבתיהן הן סיפרו להורים על האירוע, וההורים הזועמים פנו להנהלת בית הספר והוגשה תלונה למשטרה. 

המורה, שמלמד חוג רובוטיקה בבית הספר, הכחיש את החשדות נגדו. בחקירתו הוא טען, שהוא קיים במהלך השיעור משחק עם התלמידות והן פירשו זאת לא נכון. 

בדיון טען נציג המשטרה, יניב צוויג: "מדובר בחשד לביצוע מעשים מגונים בתלמידות בנות 6-7. יש חשש מבוסס לעבירות מין על ידי המורה. החשוד הגדיר את זה כמשחק, מעין משחק שהוא מרים את הילדות והן רוכבות עליו. הוא היה ללא בגדים בכיתה ויש לנו אינדיקציה שהתלמידות נגעו באיבר מינו והוא הגיע לפורקן".

עו"ד שירן גולברי, שמייצגת את המורה, מסרה בתגובה: "מרשי מכחיש את האירוע הנטען. ניתן למשטרה להשלים את החקירה ונראה איך הדברים יתבהרו".

בתום הדיון אסרה השופטת רבקה ארד לפרסם את שמו, והאריכה את מעצרו עד ליום רביעי.

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר