בנשף גאלה של הקרן לחקר האיידס (amfAR) שהתקיים בשבוע שעבר בפסטיבל קאן, נחשף שיתוף הפעולה הייחודי של המעצב העל עם רשת האופנה H&M. ואלי הכריז על קולקציית קפסולה מיוחדת שהוא עיצב לרשת H&M.
View this post on InstagramMay 23, 2019 at 10:16am PDT
על השטיח גם צעדו דוגמניות שלבשו את פריטי המפתח מתוך הקולקציה המתוכננת, כשבין הדוגמניות היו קנדל ג'נר וקיארה פראני. "אני נרגש מאד משיתוף הפעולה, H&M העניקה לי את ההזדמנות להביא את חזון הסטייל ואת חגיגת היופי שלי לקהל רחב יותר", אמר ג'יאמבטיסטה ואלי.
היועצת הקריאטיבית של H&M אן סופי ג'והנסון אמרה על ואלי כי הוא האמן הבלתי מעורער של ההוט קוטור, עם כישרון ליצירת גזרות בלתי נשכחות. על שיתוף הפעולה הוסיפה: "האפשרות להביא את הסגנון המזוהה עמו ללקוחותינו היא חלום שמתגשם. אנו רוצים כבר לראות את תגובותיהם לקולקציה היפהפייה".
View this post on InstagramMay 23, 2019 at 1:03pm PDT
מדובר בשיתוף פעולה ייחודי שהרשת השוודית עושה עם מעצב העל האיטלקי. זו לא הפעם הראשונה שהרשת יוצאת בשיתוף פעולה עם מעצב על, רק לפני כחצי שנה הושקה קולקציית קפסולה עם מעצב העל מוסקינו, שזכתה להצלחה אדירה בכל העולם, פריטים מהקולקציה אף נמכרו בהצלחה רבה בסניף הדגל של h&m בקניוןTLV בתל אביב.
ג'יאמבטיסטה ואלי נחשב לאחד המעצבים החמים של התקופה הנוכחית. הוא אחראי להרבה מראות על שטיחים אדומים של כוכבות הוליווד. הזמרות ג'ניפר לופז, ריהאנה, זנדיה השחקניות ניקול קידמן, ג'וליה רוברטס, שרה ג'סיקה פרקר, אמה סטון ועוד רבות.
View this post on InstagramMay 23, 2019 at 11:33am PDT
קו העיצוב שלו הוא הוט קוטור לביש ואקססוריז. שיתוף הפעולה עם H&M הוא הראשון מסוגו עבור ואלי, וזו גם תהיה הפעם הראשונה בה ואלי מעצב גם לגברים.
את מגע ידו של ואלי ניתן לזהות לא רק על פי השם שעל התווית, אלא על פי מראה שמלה. לרוב הוא מעצב שמלות במראה קצפת, שכבות וסלסולי טול. שכבות של נוצות, שמלות ארוכות ונפוחות עם דגש על מותן צרה, שמלות שללא ספק מושכות תשומת לב. בעולם מגדירים אותו כמעצב עם סגנון רומנטי רך עם תחכום צרפתי יוקרתי יחד עם ראוותנות איטלקית, ארץ מוצאו.
בפסטיבל קאן הוצגה טעימה קטנה מהעיצובים שג'יאמבטיסטה ואלי מתכנן לרשת H&M , והפרגונים לשיתוף פעולה הייחודי החלו לזרום כבר ברשתות החברתיות .
קולקציה מקדימה ומוגבלת של שיתוף הפעולה Giambattista Valli x H&M מוצעת למכירה ב-12 חנויות נבחרות של H&M ברחבי העולם כבר משבת. הפריטים הייחודיים של הקולקציה המקדימה יעניקו לאוהבי האופנה הצצה לשיתוף הפעולה הייחודי. הקולקציה המרכזית תושק ברחבי העולם ובמקביל גם בארץ בחנות הדגל בקניון TLV ב-7 בנובמבר 2019. הציפייה לקולקציה כבר בעיצומה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו