מביך: חברת אסוס, נתפסה על ידי גולשים חדי עין בקלקלתה כשבאחת התמונות שעלו לאתר שכחו להוריד מהשמלה את הקליפסים שגרמו לה להיצמד לגוף.
גולש ששם לב לקליפסים שהפכו את השמלה למושכת יותר כתב: "חברים באסוס, הקליפסים האלו הם חלק מהשמלה?". ההערה המוצדקת גרמה לחברה תוך פחות מ-10 דקות לערוך מחדש את התמונה כך שהקליפסים לא ייראו אבל לצערם זה היה מאוחר מידי.
גולשים רבים כבר עשו צילום מסף ושיתפו את התמונה הקדמית, שבה נראים הקליפסים מקדימה. דבר זה עורר סערה, לקוחות רבים תקפו את החברה ברשתות החברתיות והעלו את השאלה המתבקשת – האם מה שרואים במסך ברשת זה באמת המוצר שאנו מקבלים הביתה או האם החברה עוברת עלינו.
עניין זה למעשה מוכר לרבים שעושים קניות ברשת ומקבלים לא פעם מוצר שונה לגמרי מזה שהם חלמו או פנטזו עליו, זאת על אף שחברת אסוס נתפסת כמשווקת אמינה לעומת אתרים אחרים, והיא מפיצה בכל העולם למעלה מ-850 מותגים שונים.
לאחרונה חסמה אסוס מספר קונים שהחזירו לחברה מוצרים רבים מידי, "מחזירים סדרתיים", וטענה כי מדובר בניסיון לפגיעה ברווחים שלה. אלא שכעת, בעקבות הפדיחה הענקית הזו, יש גולשים שתהו בקול, "האם באמת ההחזרות היו כדי לפגוע באסוס או שפשוט החברה קיבלה הרבה החזרות כי היא מכרה ללקוחות רבים חלומות בלי כיסוי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו