מביך: חברת אסוס, נתפסה על ידי גולשים חדי עין בקלקלתה כשבאחת התמונות שעלו לאתר שכחו להוריד מהשמלה את הקליפסים שגרמו לה להיצמד לגוף.
uhmm @ASOS ..think you forgot to edit those clips out pic.twitter.com/KRrtqq07Po
— Ronnie (@xronnieanna) April 23, 2019
גולש ששם לב לקליפסים שהפכו את השמלה למושכת יותר כתב: "חברים באסוס, הקליפסים האלו הם חלק מהשמלה?". ההערה המוצדקת גרמה לחברה תוך פחות מ-10 דקות לערוך מחדש את התמונה כך שהקליפסים לא ייראו אבל לצערם זה היה מאוחר מידי.
גולשים רבים כבר עשו צילום מסף ושיתפו את התמונה הקדמית, שבה נראים הקליפסים מקדימה. דבר זה עורר סערה, לקוחות רבים תקפו את החברה ברשתות החברתיות והעלו את השאלה המתבקשת – האם מה שרואים במסך ברשת זה באמת המוצר שאנו מקבלים הביתה או האם החברה עוברת עלינו.
Hi Ronnie, thank you for raising this with us. We're sorry to hear the clips are showing in the picture. We'll now raise this with our specialist team. If you have any questions please send us a message we'd be happy to help.
— ASOS Here to Help (@ASOS_HeretoHelp) April 23, 2019
עניין זה למעשה מוכר לרבים שעושים קניות ברשת ומקבלים לא פעם מוצר שונה לגמרי מזה שהם חלמו או פנטזו עליו, זאת על אף שחברת אסוס נתפסת כמשווקת אמינה לעומת אתרים אחרים, והיא מפיצה בכל העולם למעלה מ-850 מותגים שונים.
That was quick pic.twitter.com/7xHkLnGuf9
— jadelouise (@jade9085) April 24, 2019
לאחרונה חסמה אסוס מספר קונים שהחזירו לחברה מוצרים רבים מידי, "מחזירים סדרתיים", וטענה כי מדובר בניסיון לפגיעה ברווחים שלה. אלא שכעת, בעקבות הפדיחה הענקית הזו, יש גולשים שתהו בקול, "האם באמת ההחזרות היו כדי לפגוע באסוס או שפשוט החברה קיבלה הרבה החזרות כי היא מכרה ללקוחות רבים חלומות בלי כיסוי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו