עד הבחירות נותרו אמנם עוד שבעה ימים בדיוק, אבל בכחול לבן בונים גם על יום הבוחר עצמו. "יום הבחירות הוא יום קריטי, יש קרוב ל־14 מנדטים של קולות מתלבטים שאותם אנחנו מחפשים, ולכן אנו מכוונים מאמצים אדירים גם ליום הבחירות - עד לרגע סגירת הקלפיות", אומרים ברשימה.
צילום: גיל קרמר
אף שכחול לבן הציגו בחודש האחרון את "רביעיית הקוקפיט" בפרונט, בסוף השבוע האחרון החלו להבליט יותר ויותר את דמותו של בני גנץ, ואף בודדו אותו על שלטי החוצות, כמי שניצב ראש בראש מול נתניהו. יאיר לפיד, שכזכור צפוי לרוטציה עם גנץ, בולט בהיעדרו משילוט חוצות זה. בכך מנסים בכחול לבן להשיג מצביעים חדשים, אלה שלא הספיקו "להתאכזב" בעבר מלפיד, כיו"ר יש עתיד.
בנתיים, בהמשך למוטיב המוביל את תעמולת כחול לבן - "הצוללות" - ברשימה יצאו בסוף השבוע בקמפיין חוצות במקביל לקמפיין דיגיטלי, שסיסמתו "כל קול קובע". ברשימה המשותפת לחוסן לישראל, יש עתיד ותל"ם, מסבירים כי המטרה היא להעביר לציבור הבוחרים את המסר שמי שלא מצביע כחול לבן ומעדיף מפלגות אחרות - מעניק למעשה את קולו אוטומטית לנתניהו. זו בדיוק הסיבה לכך, שגם הסרטונים של רוכלי שוק מחנה יהודה הקוראים לגנץ יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לעזוב את המקום כפי שפורסמו בשישי האחרון - לא ישברו אותם.
בכחול לבן משדרים כי החליטו להקדיש את הימים שנותרו עד לבחירות, להגעה לאזורים שמזוהים עם בוחרי ליכוד, ולהילחם שם על הקולות. גנץ יגיע בעיקר למקומות מזוהי ימין, ואילו לפיד למקומות מזוהי שמאל. לפיד, קמפיינר המפלגה, הגיע לאיחוד בין המפלגות חמוש ב־16 אלף פעילים ומטות שטח חזקים ברוב הקהילות - צעירים, להט"בים, עולים מרוסיה, עולים חדשים ועוד. כך שמעבר להצפה של סטטוסים שלהם ברשתות החברתיות, תראו אותם בימים הקרובים בכל אירוע. במקביל, צפויות מדי יום מסיבות עיתונאים שימשיכו להתמקד במסרים נגד נתניהו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
